Rünnak!


Täna hommikul mind rünnati! Ründajaks varesemoodi lind. Mul ei olnud väga aega tema välimusse süüvida, võimalik, et tegu oli hoopis rongaga. Närviliselt karjudes lendas too elukas madalalt üle minu pea. Ega ma seda esimest madalat pikeerimist väga rünnakuna alguses võtnudki, aga kui siis järgnes uus madallend ja seekord lausa selline, et ma hirmust tõmbasin oma pea sügavale õlgade vahele, siis sain aru, et see on otsene rünnak minu vastu. Lind karjus valjult ja närviliselt. Eks see kraaksumine tundus eriti vali ka seepärast, et lendaja möödus ülilähedalt mu kuulmisorganist. Mõtlesin:”No täielik Hitchcock!” tõstsin tempot ja sibasin kiirelt heki ja puude lähistelt minema. Ellu jäin.

P.S. 5. märtsil möödus mul 5 aastat esimesest tööpäevast Tartus. Eile sain teada. Teatud põhjustel tegin ise kindlaks.

Lisa kommentaar

