Head rahvusvahelist kaisupäeva!


Nii on. Kuulan raadiot ja sealt just öeldi. Täna saab kõiki kaissu võtta ja lasta ennast kaissu võtta, sest on rahvusvaheline kaisupäev! Nii armas. Ma ei saa aru, kes ja kuidas neid päevi välja mõtleb? Keegi lihtsalt hommikul tunneb sabakondi või millegi muuga, et näe – täna on ju täiesti kasusolemise päev! Ja nii see päev sünnibki. Kes esimesena kõige kõvemini kireb, kelle hääl meediasse jõuab, selle mõttevälgatuse järgi me siis vastavalt kas kaisutamise või millegi krabamise päeva tähistame (kes FB-s liigub, see teab, millede krabamispäev on 3. mai). Aga noh, kaisupäev kõlab ju igati armsalt, nii et kaisutagem!

P.S. Kui oled hankinud endale ühe aktiivse kõhuviiruse, siis jõulujärgsed lisakilod kaovad nii kui niuhti! Teine voodisolekupäev ja ma olen juba kilo kergem. Mitte et mul üldse oleks vaja kaalu langetada, aga noh, kui kedagi huvitab, siis üks tubli kõhuviirus on minu meelest kiiremaid kaalulangetusviise. Peaaegu mitte midagi ei tee. Ainult lamad. Tuleb möönda, et omad halvad küljed on sellel viirusel muidugi ka, aga raudselt on palju jubedamaid ja vaevanõudvamaid võimalusi kilodest vabanemiseks.

Lisa kommentaar

