Kritseldus


Veider küll, aga miskipärast tunnen süümekaid, et pole siia väga tükil ajal midagi kritseldanud. Keegi ütles kuskil, et blogimine pole kirjutamine, vaid kirjamärkidega graffiti. Nii et antud juhul kritseldamisest rääkides olen vist kõige lähemal sellele, milleks mu siinset tegevust võiks nimetada. Niisiis, miks mind siin ei ole, miks ma ei sodi oma blogiseina? Midagi ju tegelikult ikkagi aeg-ajalt juhtub, et võiks nagu miskit kogu sellest virvarrist siiagi üles sirgeldada, aga… No ma ei tea. Tundub et kõik on kohutavalt isiklik. Ei tea millest selline tunne nüüd siis tekkinud on. Vanusest? Või millest? Samas, miks siis süümekaid tunda?

Nooooh…. Proovisin vahepeal lugeda “Tapalava”. See mul siin selline omamoodi kohustuslik kirjandus. Kahekümnenda leheküljeni jõudsin. Kahekümne esimesel lehel andsin alla, puhtalt seetõttu, et olin täiesti kindel – kohe algavad unenäod on vähemalt kümme korda huvitavamad. Olidki. Eks millalgi püüan uuesti “Tapalavaga” tegeleda, kuigi praegu on talle siginenud üsna meeldiv konkurent nimega “Metsik”. Tema üheksateistkümnendalt leheküljelt pärineb järgmine lõik:

“Kas ma armastan teid nii palju?” küsis ta meilt, hoides käsi teineteisest kuue tolli kaugusel. “Ei,” vastasime meie kavalalt naeratades.”Kas ma armastan teid nii palju?” küsis ta uuesti, ja veel kord ja veel kord, käed iga kord teineteisest kaugemal. Kuid ta ei saanud iial jaatavat vastust, ükskõik kui laiali ta käsi ei ajanud. Tema armastuse suurus jäi talle kättesaamatuks. See oli mõõtmatu ega mahtunud kusagile. See oli “Daodejingi” universumi kümme tuhat nimetatud asja, ja siis  veel kümme tuhat. Ema armastus oli valjuhäälne, kõikehõlmav ja ilustamata. Iga päev ammendas ta kõik oma varud.

Jõudsin probleemideta 88-nda leheküljeni, siis tuli autorooli minna. Kardetavasti läbin “Metsiku” enne “Tapalava”.

P.S. Soovitan õhtuhämaruses Valgeranda jalutama minna. Meri on jääs. Jääkuhjad rannaliival. Üksikud õngekütid mustade täpikestena kiirelt pimeneva taevalaotuse all. Lummav.

Lisa kommentaar

