Valikud


No näed siis, olin minagi see, kes kablutas täna peale tööd uhiuude kodumaiste kosmeetikatoodetega kauplevasse Pillerkaarde. Ootasin säänset ülimõnusat poodi pikisilmi! Enam ei pea sibama erinevate pisikeste butiikide vahel, vaid lähed ühte kohta ja saadki kogu vajamineva kraami kiirelt ja mugavalt kotti pista. Olen igasuguse eestimaise kraami fänn. Miskipärast on mul isegi omamaiste kosmeetikatoodete vastu palju suurem usaldus kui väljamaa uhkete ilupotsikute-topsikute vastu. Ei tea miks, aga näe on. Noh ja Pillerkaares käimise tulemus on siis selline, et jäin paugupealt rohkemast kui kolmekümnest eurost ilma. Õudne-õudne. Aga seal oli ju argaaniõliga ihupiim! Pidin selle paari teise julla kõrval ära ostma. Täiesti puhtjuhuslikult olin hiljuti lugenud, et argaaniõli on nahahoolduses nö vedel kuld. Tüüpiline naine, eks ole. Kui kuskil kirjutatakse, et miski teeb sind nooremaks, siledamaks, ilusamaks, siis tuleb kõrvad kikkis hoida ja võimalusel kohe küüned taha ajada. Argaaniõli oli mällusööbinud ja kui nüüd tekkis ootamatult suur valik erinevate argaaniõli sisaldavate toodete vahel, siis ma lihtsalt tingimata pidin ühe neist koju tooma. Nüüd saab katsetama hakata. Homme on mu nahk särav ja siidiselt pehme! Halleluuja!

Lisa kommentaar

