Elame veel…


Käisin mina arsti juures. Arst pani kirja mu kaalu ja pikkuse. Nohises natuke ja teatas siis oma meelest tohutu uudise: “Kehamassiindeksi järgi olete te alakaaluline.” Hetkeks tekkis sügav vaikus. Mõtlesin, et no kah uudis, nagu ma seda ise ei teaks. Mis ma siis nüüd tegema pean, pekki ja vahukoort näost sisse ajama, soovitatavalt sagedusega 24h järjest?
Kuna keegi mitte midagi rohkem ei ütelnud ja mul veidi juba imelik hakkas, siis kobisesin moka otsast, et no natuke vist olen jah ja lisasin protestivalt: “Aga ma ju ei piira ennast mitte millegagi!” Preili naeratas ja jättis selle teema sinnapaika. Õnneks. Täiesti mõttetu teema. Ma lihtsalt ei jõua süüa rohkem, kui ma juba niigi söön.

Aga muidu läheb meil kenasti. Haun siin vaikselt plaani peatselt asuda heegeldama järgmist kaltsuvaipa, sest mul on tunne, et see esimene kollane päike jääb siiski meile. Jaanil on nimelt kahju sellest loobuda, pidavat meile siia hästi sobima. No mis seal siis ikka, peab uue materjali ostma ja ega see mul tükki küljest võta kibekähku emale uus vaip valmis heegeldada. Aga selle uue ma igaks juhuks ikkagi pakin kohe ära, et kellelgi mingeid mõtteid ei tekiks…

5 thoughts on “Elame veel…

  1. Käisin jälle seda esimest vaibapostitust vaatamas ja no mulle see vaip kohe ikka väga meeldib! Kollane on nii mõnus värv ja ümmargune vaip on nii armsa kujuga:). Ma paraku ise ei oska heegeldada, kuigi plaan on õppida, sest vana ümmargune laud vajab valget heegeldatud linikut ja millegipärast olen võtnud pähe, et selle pean ise ükskord valmis meisterdama. Et ikka oma käekestega ja hingega tehtud asi.
    Aga sellest vaibast siis veel… Kas sa heegeldasid selle vaiba mingi õpetuse järgi või tegemist puhtalt omaloominguga?:)

Lisa kommentaar

