Salasuhe


yllatusEga see hetkeseisuga enam nii väga salajane olegi. Jaan teab. Rääkisin talle. Kirjeldasin mis tundeid too salapärane minus tekitab. Kui jõudsin sõnadeni “nauding” ja “ekstaatiline” hakkas Jaan naerma. Ausaltöeldes, ma ise ka, aga no mis teha, tõde ongi teinekord mitte karm ega valus, vaid lihtsalt ülimalt lõbus.

Ei mäletagi täpselt millal suhe alguse sai. Vast mõni nädal tagasi. Tänase seisuga kohtume peaaegu iga päev… Vajan, igatsen, tahan! Iga sõõm mu uut lemmikut täidab mind puhta mõnutundega. Ega muud polegi lõpetuseks öelda, kui et kuulake oma keha. Minu oma sõlmis tiheda suhte sidruniga. Jah. Just. Te pole enne kuulnud salasuhtest sidruniga? Aga näe, minu keha ei saa hakkama ilma sidruni ja sidruniveeta! Väike guugeldus ütleb, et sidrun aitab neutraliseerida keha happelisust. Huvitav. Keha võttis ohjad üle ja tegeleb aktiivselt mu isikliku pH-ga. Tubli on.

Lisa kommentaar

