Mõnikord lihtsalt antakse


sydaKäisime Lyonis kooki söömas. Jaan jäi lauda istuma, mina läksin tellisin letist koogi ja tee endale ning latte Jaanile. Kui tee ja kook lauda toodi, viipasin Jaani suunas ja ütlesin: “Talle oli latte.” Ettekandja oli natuke segaduses, aga lubas joogi tuua. Tõigi. Mulle hakkas tunduma, et midagi on nüüd vist ikkagi valesti läinud… Meenutasin summat, mille letis tasusin ja siis mul koitis – ma ei olnud latte eest maksnud. Letitaga askeldaja sai tõenäoliselt minust valesti aru. Kui olin latte soovi kuuldavale toonud ja seejärel teed hakkasin tahtma, siis ta lihtsalt tegi loogilise järelduse, et ju ma mõtlesin joogivaliku osas ümber. Tegelikult see nii muidugi ei olnud. Tahtsin kahte erinevat jooki ja tükki kooki.

Kui kook ja joogid otsa said, rääkisin oma kahtlustest ühele naaberlaua juures toimetavale ettekandjale. Väga sõbraliku ja meeldiva vestluse tulemus oli, et mulle sooviti head naistepäeva ja latte saime maja kulul. Milline meeldiv üllatus!

Lisa kommentaar

