Nahk


Läksin mina täna Viru keskusesse Apotheka apteeki. Uksele jõudes oli üllatus suur, sest umbes kuu aega tagasi, kui sealt viimati läbi hüppasin, nägi kõik kardinaalselt teistsugune välja. No ikka absoluudselt teistsugune. Vaatasin ja imestasin – küll mõned asjad muutuvad kiiresti! Eks raha paneb rattad käima…

nahk

Allikas: stilist.ee

Seekordne otsitav objekt oli näovesi. Segaduses pilguga ekslesin mööda riiuleid ja püüdsin leida toodet, mida seni olen kasutanud. Ootamatult oli naksti üks naisterahvas minu kõrval ja küsis, kas ta saab mind kuidagi aidata. Kui oma soovi – leida sobiv näovesi – teatavaks tegin, paluti mind käbedalt ühe erilise aparaadi juurde, et teeme esmalt kindlaks, mis nahk mul on.

Noo, teeme siis! Nõustusin. Olin täiesti veendunud, et nahk on mul pehmelt öeldes kehvapoolne. Aga võta näpust, aparaat väitis, et pole tal suurt häda midagi. Pigem vastupidi. Tuli välja, et ta on täiesti heas toonuses ja saab minu kaitsmisega päris tublisti hakkama. Päikese käes pean kasutama vähemalt 40-se kaitsefaktoriga päikesekreemi. Arvata võis. Sellise suhteliselt pabervalge nahaga teisiti ei saagi. Ja mis üllatas – naha vanus pidavat olema minu passijärgsest vanusest suisa neli aastat noorem! Kuku või pikali. Kusjuures näitajate mõõtmine käis nahalt, mis oli terve pika päeva koos minuga arvuti taga istunud ja ei olnud hommikust saati ei mingit puhastust ega kreemitamist leidnud.

Mulle, kes ma olin pärast tööpäeva täiesti läbiväsinud, andis selline jutt kohe kuhjaga positiivset energiat juurde. Lausa nii palju, et kui enne olin plaaninud pärast apteeki võimaluse piires kiiresti koju loivata, siis nüüd kablutasin rõõmsalt veel mitu poodi läbi, enne kui kodutee jalgealla sain.

Lisa kommentaar

