Ümmarguselt…


… olen nende nädalatega juurde võtnud 5 kg. Hetkekaal seega 52,4 kg. Ei saa just öelda, et mul väga raske liikuda oleks. Ausaltöeldes, kui ei pea tööl olema ja saab niisama stressivabalt ringi lonkida, siis füüsilises mõttes ma nagu eriti üldse mingeid takistusi ei tunne. Ei maksa nüüd valesti aru saada, eks ma näen välja ikkagi suhteliselt “paks” st täiesti rase.
Väidetavalt see tõeliselt hoogne kilokasvatusperiood peaks alles mõne nädala pärast saabuma. Ei saa just öelda, et ootaksin põnevusega. Mind juba hirmutatakse, et saab olema raske suvi. Terve suvi rasedana ringi veereda pidavat olema kohutav. No ei tea muidugi, kogemus puudub, kui lisandub veel 10 või 15 kilo, siis võibolla tõesti, aga praegu ei suuda ära oodata, millal ükskord soojaks läheb. Issssssand, kui külm on väljas! Iga kell istuks 30 kraadises soojuses, kuskil varjus, näriks mahlapulka ja loeks raamatut. Mingid ähmased kuulujutud ringlevad, et pidavat tulema külm suvi. Hallooooo! See oleks ju täielik masendus kuubis! Loodetavasti ei pea paika. Suvi peab soe olema! Alati!

7 thoughts on “Ümmarguselt…

  1. 52?! Jummal, sind pole ju ollagi:).
    Minu sõbranna võttis esimestel kuudel hoopiski alla, see-eest lõpuspurt oli äge – 20 kilo tuli mühinal. Aga mõtlen, et kas suvel pole justkui lahedam lõpurase olla, pole vaja ennast mitmekihiliselt riietada ega uusi talvejopesid-mantleid osta.:)

    • No jah, mis teha, aga ma täna kaalusin juba 52,9 :) Nii et arenen.
      Suve kohta aga räägitakse, et raske on olla ja hingata ei saa ja … ei teagi mis kõik veel, sest uus kodanik pressib sul kõik elundid kokku ja teeb olemise kehvaks. Ja kui veel palavuse tõttu õhku ka väljas piisavalt pole, siis pidavat olema tunne nagu vaalal rannaliival. Säherdune on mu eelinfo. Eks aeg näitab :)

  2. Mul tuli Lindaga 15 ja Kaisaga 7 kilo juurde. Kaisaga sain sooja suve ka nautida, polnud häda midagi. Üle 30 kraadise kuumaga väsisin ruttu ära aga ma pole kunagi nii palavat armastanud, nii et ei saa seda täielikult suure kõhu süüks ka ajada.

    • oot, kas need 15 ja 7 on numbrid, mis iseloomustavad kaalu raseduse lõpus koos rasedusega või on need numbrid, mis käivad lisakilode kohta, millest tuli nö lahti saada pärast sünnitust?

  3. Hahaaa, no see on omaette teema, kõigepealt Lindaga algkaalule 15 kilo juurde, siis pärast aasta aega kurja vaeva nägemist sain sellest suurenenud kaalust 10 kilo maha, siis tuli Kaisat oodates 7 kilo uuesti juurde ja nüüdseks olen suutnud, jällegi kurja vaevaga 6 kilo maha võtta :D Nagu ameerika raudtee :D

Lisa kommentaar

