Küsimuste küsimus – kumb ta on?


Nagu aru saada, siis tõenäoliselt tuleb siit blogist nüüd suhteliselt sageli rasedahala, või kas nüüd just hala, aga igal juhul natuke möla, mis puudutab eelmainitud seisundit. Nädala pärast lendame Prantsusmaale, usutavasti leiavad tollel nädalal kajastamist natuke teistsugused teemad. Aga praegu panen täie rauaga edasi…

Eile oli ultraheli päev. Nooooh, kes arvab ära, kas poiss või tüdruk? Trummipõõriiiin!
Teel läbivalgustamisele küsis Jaan, mis ma arvan, kumb on. Pakkusin, et ta ei näita, kes ta on. Ja üldse – peaasi, et oleks terve.
“Aga mis ütleb sinu emainstinkt?” Pinniti edasi.
“Mitte midagi ei ütle.”
Mõtlesin, et tüdrukuga oleks lihtsam… Arvestades, kes on tema vanemad, siis… Tõenäoliselt ekstreemselt tagasihoidlikust noormehest saaks tulevane koolikiusamise ohver. Õudne! Tüdrukud on vintskemad sellid kui poisid. Palun vabandust kui ma nüüd kedagi solvasin, aga millegipärast mulle tundub nii.

Mis ma ütlesin – tegelane ei suvatsenud eksponeerida oma suguelundeid, vähe sellest, ta hoidis käsi näo ees krõnksus. Peidusolemise tuju, mis muud. Ja kes on sellised edevad peidusolijad sageli? Tüdrukud. Kuigi mitte midagi näha ei olnud, no mis puudutab strateegilist piirkonda, siis läbivaatuse teostaja pakkus, et tegemist on vist ikka tüdrukuga. Pepu pidavat tüdrukule viitama. Igati põhjendatud pakkumine, või mis :) Minusugune ohmu noogutas muidugi kaasa ja ei osanud i-d ega a-d selle peale kosta. Igastahes ma arvestan, et on tüdruk ja no kui ei ole, siis järelikult on poiss.

Kusjuures poisiga oleks vist selline lugu, et nime ei saa valida, peretraditsioonidest lähtuvalt ;) Aga tüdrukuga saab!

6 thoughts on “Küsimuste küsimus – kumb ta on?

  1. Meie preili jällegi magas UH ajal jalad laiali ja suu ammuli. :D Ei olnud mingit häbelikkust.

  2. ikka jah soovin südamest, et see põnn, olenemata sellest kas on väike härra või veetlev preili, oleks ikka terve ja tooks teile rohkem rõõmu kui muret, aga ennekõike põnevust

  3. Ma ühinen eelmise kommenteerija soovidega :) Aga minu emainstinkt ka mulle sellist infot ei jaganud, ikka arsti pidin uskuma. Aga kui mitte varem siis peale sünnitust saab ikka teada :D

Lisa kommentaar

