Aknad


Mulle täitsa meeldib meie praegune kodune elukorraldus. Kuidagi asjad sujuvad… Tundub, et seisund nimega rasedus toob siiski teatud privileege.
Suur kevad on käes, vähemalt kalendri järgi. Olen juba pikemat aega vaadanud, et aknaklaasid on jube mustad. Mõtlesin, et kuidas ma seal aknalaual kõht õuepoole ripakil nüüd neid aknaid pesen, eriti just väljastpoolt? Võibolla isegi peseks ära, aga no ei tea, vist pole mõistlik ise ukerdama hakata. Ütlesin siis Jaanile, et teeme tööjaotuse, mina küpsetan sünnipäevalapsele kingiks šokolaadiküpsiseid ja sina palun pese aknad puhataks. Ei mingit nurinat. Isegi mingit seletamist, et praegu ei saa ja 10, 15 või ma-ei-tea-mitme minuti või päeva pärast teen. Kohe hakati tegema, noh nii nagu naistele meeldib ;)
Ei teagi, kas kardetakse raseda kõikuvaid tujusid, väga intensiivset emotsionaalset reageeringut, kui ma poleks saanud vastust, mida ilmselgelt ootasin või siis tunti lihtsalt hirmu. Nii palju ta mind ikka teab, et kui ei tule mingit minu mõistes mõistlikku vastust, siis võib juhtuda, et teen suure kärsituse tõttu ise palutud asja ära. Igal juhul, mis iganes põhjus oli, tulemus on super. Aknad said pestud!

One thought on “Aknad

  1. Minul läks eelmisel kevadel see “kohe on vaja!” lõpuks ikka päris äärmustesse kätte. Mul oli näiteks vaja endal oma suure kõhuga kruusa vedada sest mul oli idee uus kiviktaimla teha ja ma lihtsalt ei suutnud oodata, millal kandev jõud töölt koju jõuab :D Ja kaevata oli mul vaja ja vett tassida ja… abikaasa ei saanud mind takistada ka sest ta oli sel ajal tööl. Mingi hull tuhin oli peal. Aga akende pesemiseks tegin ma kevadel talgud.

Lisa kommentaar

