Tahan lilli


lilledNädala alguses tegin endale plaangraafiku. Ma ei tea miks, aga millegipärast tundub, et kui sa oled juhtumisi jäänud üksinda koju, siis raudselt tekib ööpäeva mitu head lisatundi juurde ja sa jõuad teha märkimisväärse portsu igasugu asju, mida muidu ei jõua või lihtsalt miskipärast seni pidevalt edasi oled lükanud. Võin öelda, et olen täiesti graafikus või pigem isegi natuke ees oma asjatamistega. Tõenäoliselt ei ole asi siiski vaid üksiolemises, kuigi kohe kindlasti tekitab see mingil määral aega juurde, vaid graafikus endas, distsipliinis täpsemalt. Aga seoses oma graafikuga tahtsin rääkida hoopis ühest punktist, mis selles seisis…. Kujutate pilti, mul oli plaangraafikus muu krempli kõrval ka selline rida nagu – lilled. Mul ei ole ammu vaasis lilli olnud. Võtsin plaani et ostan, ajaks oli määratud reede õhtu, sest tundus, et varem muude asjatamiste kõrvalt ei pigista lilleostuaega välja. Peas muidugi aegajalt lasin oma ettevõtmiste nimekirja läbi ja muu vajaliku seas korrutasin vaikselt “Tahan lilli, tahan lilli, tahan lilli…” Kesknädal jõudis kätte, kell oli juba pool kaheksa õhtul kui läbiväsinuna vaikselt kodupoole tüürisin. Puhtjuhuslikult kohtasin bussipeatuses oma tädi ja kujutate pilti, ta ütles, et tulgu ma tema juurest läbi, ta annab mulle lilli. Olin just natuke aega tagasi jõudnud järjekordselt mõttes endale lillesoovi kinnitada ja siis tuli säherdune jackpot pakkumine! Maagiline. Nüüd on mul vaasis uhke kimp nartsissidest, tulpidest ja kullerkuppudest. Superluks!

4 thoughts on “Tahan lilli

Lisa kommentaar

