7. algus – aruanne


Seitsmenda kuu alguses selgus, et endale pediküüri tegemine on siiski veidi ebamuvam kui ennevanasti. Aga noh, õnneks veel sugugi mitte võimatu.
Lõpuks ometi algas puhkus, mis tähendab, et ei pea enam päevi istuvas asendis mööda saatma. Saab rohkem liikuda. Liikumisvajadus on muutunud viimasel ajal täiesti füüsiliselt tajutavaks, seda tõenäoliselt just istuvate tööpäevade tõttu, mis kuidagi rindkere ja kõhupiirkonnale kokkupressivalt on mõjunud. Õnneks oli tööl stepper trenažöör, kus aegajalt sammumas käisin. Leevendas ebamugavutunnet märgatavalt. See oli säherdune masinavärk, kus lisaks sammumisele sai kätega hoogsalt kaasa vehkida. Mõnus. Hea sirutamiseks ja ühtlasi tagumiku vormimiseks ;).

Öösel ei käi jätkuvalt tuletis, mis on lihtsalt superluks, kui arvestada jutte, mida kuulnud olen. Magamisasenditest kahe sõnaga. Põhimõtteliselt saan ka kõhuli magada, aga psühholoogiliselt on tõrge ees. Tuleb väike hirm sisse, et äkki ma lömastan Ta ära, kuigi see on väidetavalt võimatu. Nii ma siis magan kord ühe ja siis teise külje peal või selili. Kuulsin kelleltki, et tema ei saanud selili magada, olevat hingamist takistanud. Ei oska kommenteerida. Mul sellist probleemi pole. Vähemalt praegu veel mitte.

Isusid mingeid erilisi ei ole, kui välja jätta sidrun, mis mind aeg-ajalt köidab rohkem ja siis jälle vähem või siis rabarber. Olen Lavkast rabarberit ostnud, sellest moosi teinud ja ka kooki. Kahjuks lugesin, et rabarber viib organismist rauda välja. Kurb. Järelikult pean võimalikult mõõdukalt tarbima. Tarbitava söögi kogused pole kasvanud, vähemalt minu meelest. Ja noh, ma püüan neid nüüd tegelikult rohkem jälgida kui varem. Ei tea muidugi kuidas see puhkuse ajal õnnestub…

Riietega on nagu on. Ükski mu nö eelmise hooaja kleit selga ei lähe ja seda mitte üksnes kõhu pärast.

Järgmisel nädalal sõidan ema juurde Pärnusse suvitama. Leboooooo!

Lisa kommentaar

