Amburi varjatud küljed


Ma ei usu horoskoopidesse. Olgu see kohe ära öeldud, et mingit väärat arusaama ei tekiks.
Aga see ei tähenda, et ma mõnikord naljaviluks ei loeks mõnda erilise kiiksuga horoskoopi, seda puhtalt hea tuju saamise eesmärgil. Täna näiteks jäi mulle silma selline asi nagu emahoroskoop. Et üldse sellist asja koostatakse on omaette veider uudis, aga hetkel on oluline hoopis see, et selgus – amburid on emana sodiaagi üks lahedamaid ja lõbusamaid. Vaat kus! Nagu nüüd aru võib saada, siis mina olengi see abmur. Jeeesus, ma räägin, kui on vaja huumorit, siis on kindel laks kust korraliku obaduse nalja saab just nimelt horoskoop. Kõkutasin natuke ja muigasin – Ma olen raudselt totaalselt lahe ja lõbus! Pärast pausi lisasin – Eriti alguses! Mõni sekund hiljem täiendasin – Ja siis ma hakkan väsima…

Aga muidu – Pärnus on tuuline. Tahan soooojaaaa! Mina armastan sooja. Ausaltöeldes, lausa keskmisemast soojemat. Et kõiki mind seni kuuma ilma eest hoiatanuid rahustada, siis – Jaaa, mul on perfektsed kuuma ilma riided olemas! Teeme nüüd nii, et tuul vaibub, päike paistab ja on suvi, eks.

Lisa kommentaar

