Plaangraafik


Tehtud:

1. 4 aasta fotod, nii vähe või palju kui neid sai tehtud, läbi vaadatud ja range selektsiooni tulemusena 314 fotot paberkujule viidud, fotoalbumisse pistetud ja peaaegu et ka kõik informatiivse lisatekstiga varustatud. Erandiks Jaapani pildid, mida pole veel jõudnud ära kirjeldada. Loodetavasti homme jõuan.

2. Jaapani ja Nizza reisikirjad koostatud ja ka välja prinditud ning köidetud. (Just täna sain viimase etapi ehk köitmise tehtud.)

3. Vannitoa ventilatsiooniga tegeletud. Teisipäeval tuleb remondimees ja teeb mida vaja.
Olen juba praegu ülimalt rahul, et mind lõpuks volitati sellega tegelema. Te oleks pidanud nägema, mis toimus, kui mulle öeldi vaid üks sõna “Tegutse!” See oli nagu oleks koerale kont visatud. Võib-olla kõlab koledalt, aga tundub tabava võrdlusena. Põhimõtteliselt ma lendasin kohe internetti (kell oli vist 22 läbi midagi, reeglina ma hakkan viimasel ajal juba siis magama minema) ja otsisin spetsialistist töömehi, järgmine päev tegelesin telefoneerimisega, ülejärgmine päev oli mul spetsialist asja uurimas, teisipäeval tehakse töö ära.

4. Perekooli 3-le koolitusele registreeritud.

5. Sain töökaaslastelt viimasel päeval enne puhkuseleminekut kingituseks 40 minutilise fotosessiooni professionaalse fotograafi juures kahele. Fotograafiga suheldud/e-kirju vahetatud, leitud sobiv päev ja kellaaeg. 1. augustil on pildistamine. Näen siis välja nagu mägi, aga suuresti asja mõte selles ongi, et mäge jäädvustada. Ka mäe autoril on kohustus pildile jääda, sest vähemalt üks jäädvustatavatest peab olema kaunis ja fotogeeniline.

6. Olen saanud raamatuid lugeda :)

7. Vankrite tehniliste parameetrite taustauuring tehtud. Lastekandmiskottide taustauuring tehtud.

Vajab tegemist:

1. Jaapanis filmitud klippidest tervikvideo kokkulõikamine (alustatud)

2. Vanker ja mingid titeasjad lisaks organiseerida

3. Rohkem magada

4. Kodule lähem perearst organiseerida (?)

4. Vähem muretseda

  
Noh, tegelikult on veel plaangraafikus asju, nagu näiteks mitte sünnitada Linnateatris augustikuus etendust vaadates… ja mõned pisikesed asjad veel :)

 

 

One thought on “Plaangraafik

  1. no üks sünnitus etenduse ajal annaks ju vürtsi juurde igale etendusele :P
    ma tean, et ma olen kiusupunn

Lisa kommentaar

