35. nädal peagi möödas


Eile õhtul näitas mõõdulint 96 cm kõhu ümbermõõduks. Vaatasin oma profiili vannitoa peeglist, tõmbasin sõrmedega üle veresoontest kirju mägise olemisega kõhukülje ja ei suutnud ära imestada, kuidas ma selle jurakaga neljapäevaõhtuse pulma tantsupõrandal üldse liigelda suutsin. Seal sai ju keereldud ja pööreldud ja isegi lausa hüpeldud (!), kusjuures väga mitme tantsuloo saatel … Täiesti hull peast! Ime et ma veel ühes tükis olen.

Pulm oli äärmiselt armas ja kindlasti üks meeldejäävamaid, kus käinud olen. Originaalsete ja väga vahvate lahendustega, ühesõnaga – super! Oli mõeldud detailidele, mitte miski ei tundunud kuidagi pingutatuna, kõik oma erilisuses tundus nii loomulik ja tore :) Ja kui reeglina saab vähemalt pulma bändi või pulmaisa suunas mõne vingunoodi tõmmata, siis jeesus küll!, aga seekord ei saa ka seda mitte. Superluks!

Ausaltöeldes, ega tolle pulma kõrvale ei sobigi rohkem midagi möödunud nädalast välja tuua. Noh, ma siis ei toogi. Ainult nii palju mainin, et kinno Kosmos IMAX mina vabatahtlikult enam ei lähe.

Lisa kommentaar

