Justkui haamriga vastu pead…


Täna oli mul miskipärast hädasti vaja ära pesta kogu must pesu, ka need hilbud, mis nõudsid käsipesu. Lisaks puhastasin ja korrastasin kuivainete kappi, viskasin ära hunniku kraami, mille parim enne oli möödas. Lõpetuseks vaatasin üle kõik oma hilbud. Voltisin, sättisin ja selekteerisin. Paigutasin veelgi paremasse haardeulatusse minusugusele “paksule” sobivad kehakatted. Praakisin välja kilekotitäie kaltse, mida enam kindlasti ei vaja. Seejärel otsisin välja koti, mille haiglasse kaasa võtan ja panin sinna juba üht koma teist sisse.

Mingi hetk väsisin nii ära, et tegin tunnise energiauinaku. Ei ütleks, et sellest suurt tolku oli, aga noh, abiks siiski.

Ämmaemandaga kohtusin seekord alles väga õhtusel ajal. Kui kokkusaamine läbi ja tegelesin raseduskeskusest välja orienteerumisega, oli tunne, nagu oleksin mõnes mõttes just äsja haamriga vastu pead saanud…

Nimelt täiesti ootamatult selgus, et täna oli mul viimane kohtumine minu ämmaemandaga, ta läheb puhkusele. Ja peale selle, ega ma ühtegi ämmakat enam enne 28. augustit ei näe ka. Seda muidugi juhul, kui ma enne nö ära ei pudene. Määratud tähtajaks on mul ju 29. august, mis muidugi ei tähenda veel mitte midagi, aga ikkagi. Mina just mõtlesin, et nüüd siis tuleb tihedamini kontrollis käima hakata…. Räägitakse ju et enne tähtaega kontrollitakse sagedamini. Enamasti kahe nädala tagant või suisa iga nädala tagant. No ma ei tea, võibolla peaks hoopis rõõmustama. Ehk ma olen üle keskmise normaalne rase? Ilma eriliste kaebusteta. Jalad küll paistetavad ja hommikuti on nüüd ka sõrmed kanged, aga see kõik pidavat olema ülimalt normaalne.

Ainuke ebaharilik asi, mis endale sain, on kolmas ultraheli. Ja seda mitte selle pärast, et ämmakas arvaks, et laps on ebaharilikult suur, vaid seetõttu, et hoopis mina olen väiksemõõduline. Põhimõtteliselt tegelikul küll seepärast, et ma ei muretseks ja oleksin psühholoogilises mõttes heas toonuses enne sünnitust. Noh, mulle sobib. Ultraheli pidavat tegema üks noor ja väga tore meesarst. Põnev-põnev. Ei jõua 11. augustit ära oodata ;)

Strateegilised mõõdud ikka ka:
94,5 cm ümbermõõt
60,2 kg puhast ilu

Lisa kommentaar

