Rohkem kui 19 000 sammu


Pingutan mis ma pingutan, tegutsedes terve päeva vaid sedaviisi, mis peaks teoreetiliselt sünnituse esile kutsuma, siis no ei ole mingeid märke, et üks konkreetne tegelane kogu säherduse mässamise peale otsustaks oma umbes 37kraadisest basseinist lahkuda.

Eile avastasime Saue linnas erinevaid koduhoove. Kohalikud tähistasid oma linna sünnipäeva ühepäevaste kodukohvikute avamisega. Seekord sai näha ikka tõesti uhkeid, õdusaid, suuri, lilledesse uppuvaid jne koduhoove, mitte enda maja ees tänavale üles löödud müügilette või valdavalt autoparklana kasutatavaid siseõuesid, nagu Tallinnas Kalamajas teatud ürituse raames üsna sageli silma hakkab.
Hoovid olid lahmakate muruplatside, lopsakate õunaaedade, uhkete roosipeenarde, koerte, kirbuturuputkadeks kujundatud aiamajakeste jmt niivõrd toredad, et ega esimese hooga väga seda toidukraami, mis müügiks pakuti, silm ei haaranudki. Hinnad olid söödaval muidugi üsna krõbedad, aga noh, ega seda saanud pahaks panna. Nö kohvikuomanikud olid ju valmis laskma terve linnatäie rahvast oma ilusat muru ja aeda laiaks talluma, lisaks küpsetamise aeg ning vaev ja kogu muu korralduslik pool, et kõik sujuks viperusteta. Täiesti arusaadav, et kõik see kajastus pakutava toidukraami hinnas.

Pärast kohvikute piilumist läksime Keilasse discgolfi mängima. Mina muidugi tegelesin vaid punktide kirja panemisega ja poole raja ulatuses ka pooleteistliitrise veepudeli vedamisega. Teises pooles võttis veepudeli kandmise kohustuse Jaan enda peale, sest no esiteks ma hakkasin väsima ja teiseks oli seal liiga palju mägesid ja orge, kust tuli üles ja läbi veereda.

Lõppes see pea 20 000 sammuga päev vürtsika toidu söömisega. Minu mõistes vürtsika, vängemat kraami poleks ma kuidagi tahtnud-suutnud endale sisse kühveldada :)

Basseini ainuvalitseja ajas kogu selle va aktiivse päeva peale õhtuks lihtsalt tagumiku uppi, natuke mässas jalgadega ja rahu majas. Isegi ei luksunud minu meelest, seda viimast meeldib talle, muideks, päris sageli teha, aga ju siis vürtsikas toit oli mokka mööda või, mis on väga reaalne variant, olin mina nii väsinud, et magasin juba selleks hetkeks kui tema luksumist alustas.

Lisa kommentaar

