Muusika


Minu elu muusika:

Lähe joon klaasi vett – Anni karjub
Võtan endale midagi süüa – Anni karjub
Lähen vetsu – Anni karjub
Anni jääb mul süles magama, panen ta oma pessa tudule – Anni pistab röökima

P.S. Anni on mul praegu süles ja magab
P.S.S. Teen raudselt midagi valesti, et see neiu ainult süles ripub
P.S.S.S. Kui vähegi võimalik, siis Anni pingutab isegi magada üks silm poolavatud, et näha, millal see nõme emme ta sülest ära paneb, et siis saaks kohe protestikisa kuuldavale tuua.

4 thoughts on “Muusika

  1. Ühesõnaga minu kogemuse najal käitub nagu iga teine normaalne beebi :D Kannata ära, varsti läheb paremaks ;)

  2. Just, mulle pigem kõlab, nagu Anni leiab, et see emme on nii mõnus ja tore ja hea, et mujal kindlasti kohe olla ei taha.

Lisa kommentaar

