Voodijagamine


Mina: “Sa said põhimõtteliselt 10h magada. On hea olla?”
Jaan: “Jep. Ei saa kurta.”
Mina: “Ma nii kade.”

Selline dialoogike oli meil möödunud nädalal Jaaniga. Täna hommikul tabas mind, ja seda otse loomulikult minu enda meelest, harukordne äratundmishetk. Ja nimelt – kui Jaan meie ühisest voodist mõneks ajaks välja ei koli, siis ma ei saagi magada. Kohe üldse mitte.

Millest selline kirgastav äratundmine? Täna magasime Anniga kahekesi suures voodis ja üllatus-üllatus see magamine ei näinudki minu poolt välja vaid tukkumise ja pideva kontrollseirega, kas kõik on korras. Jah, ma küll ärkasin mitu korda öösel üles, aga kordades vähem kui enne. Ma veel Jaanile pole öelnud, aga mulle tundub, et sellist magamisviisi tuleb ka edaspidi praktiseerida. Ma lihtsalt ei mahu sinna voodisse muudmoodi ära, sest Anni magab käpad laiali, nii et veerand voodist on hõivatud, Jaan on lihtsalt suur ja kui mina püüan ennast nende vahele kuhugi litsuda, pidevalt mures, et Annile haiget ei tee, või valvates, et Jaan kedagi ei lömasta, siis no, sellises olukorras ei saagi ju üks ettevaatlik ja muretsev ema magada.

Seekord sain normaalselt ennast aeg-ajalt sirutada-ringutada, mind ei häirinud ka Anni siplemised, sest ma ei olnud temast vaid paari sentimeetri kaugusel.

Kui suudaks neiu pagendada tema enda voodisse, siis oleks muidugi teine lugu, aga kardetavasti lähitulevikus see plaan ei realiseeru.

Täna hommikul käis Anni massaažis. Selja massaažini asi ei jõudnudki, Annil läks tuju enne ära. Me kõik muidugi võimlesime tublisti, et piiga tähelepanu st tuju üleval hoida, aga sellest ei piisanud. Ausaltöeldes, mul on endal praegu tunne, et olen trennis käinud, sest ega see esipoole masseerimine nõudis ju ka Anni tähelepanu püüdmist, et võõras tädi saaks oma masseerimistööd teha. Ma kohe hea meelega puhkaks nüüd pool päeva :P, aga Anni ei luba. Meil on siin karm kord…

One thought on “Voodijagamine

  1. Tere tulemast lapsevanemate sekka :) Sa oled isegi kannatlik olnud, ma viskasin palju varem kalli teisepoole voodist välja, et ise vähegi magada saaks. Aga ega ta pahandanud, kisata veedetud ööd kompenseerisid mõningase ebamugavuse :)

Lisa kommentaar

