Kõhuteema


On emasid, kes võtavad oma pühaks kohuseks õpetada uut ilmakodanikku juba beebieas potilkäima. Beebid küll veel ise istuda ei oska, aga emad on nii agarad, et hoiavad palja pepuga titat näiteks kraanikausi kohal ja ootavad, millal nende nunnud number 1 või number 2-ga ühelepoole saavad.

Mina selliste emmede hulka ei kuulu, aga kujutate pilti, möödunud nädalal tekkis tunne, et Anni küll tahaks potil käia. Pea iga mähkmevahetus juhtus nii, et kui olin tirtsul täis mähkme alt võtnud, tuli kohe number 1 või 2. Põhimõtteliselt võiks mähkme eemaldada ja teda veidi kraanikausi kohal hoida, mõtlesin. Muidugi ei jõudnud ma kordagi “potitamiseni”, sest mind piinab räme laiskus. Ja laiskus, see on ikka kohe ilgelt suuuur. Muide, magusaisu samuti. See on lausa võrdeline laiskusega, mida suurem laiskus, seda rohkem on vaja küpsiseid või piparkoogitainast.

Laiskus ja tõenäoliselt ka magusaisu tuleb sellest, et öösel on meil komandöri poolt sisse viidud säherdune kord, kus pean iga kahe tunni tagant ärkama. Alles veidi aega tagasi nii karm ei oldud, aga nüüd ollakse. Miskipärast ei suuda ma sellise graafiku juures väga motiveeritud, ega ka ärgas ja reibas olla. Suhkrulaks küll mingil määral suudab tegevuses hoida, aga no tehtud saavad asjad, mis tõesti vajavad tegemist, mõningatel juhtudel ka kriipsuke rohkem, ei muud.

Jessuke, hakkan arvama, et Anni ei oska toiduga piiri pidada. Kui ta ei oska ise magama jääda, siis kuidas ta peaks oskama toiduga piiri pidada? Perearst väitis et oskab. Ausaltöeldes, mina enam ei usu. Kui Annile näkku vaadata, hetkel mil ta parajasti pole põrandal pikali, siis noh… Mummukeseks kutsutu pole enam nii väga mummuke, vaid täitsa pallike :) Kõige paremini ilmestab olukorda eilne õhtu.

Mina: Tee Annist profiilis pilti. Näeb parem välja.
Jaan: (Teeb pildi ära ja näitab seda mulle) No ma võin ju profiilis teha, aga kui te niiviisi istute, siis ega see ei muuda asja (Ise samal ajal näpuga pildil Anni kõhtu toksides).

IMGP1207

IMGP1190

Teemast väljas pilt ka:

Siin “vennastuvad” Anni ja Jaan ;) ehk siis Anni avastas, et tal on käed:

087

Muidugi võib hoopis ka olla, et nad just sõlmisid koos mingi salakokkuleppe minu vastu… :)

Vasak käsi koos rusikaga, mida aeg-ajalt uuritakse, on pidevalt püsti. Räägin küll piigale, et tal on veel üks käsi, aga no ega vana kändu ju ei usuta.

Lisa kommentaar

