Paks kiilakas?


Daaaaaaaa! Ma jään varsti kiilaks :D No ma ju teadsin küll, et pärast sünnitust lähevad juuksed lahti ja tulevad ära kõik karvad, mis oleks võinud 40 nädala jooksul välja langeda, aga tänu hormoonidele püsisid kindlalt pea küljes. Nii mõnus oli raseduse ajal, ei mingeid juuksekarvu riietel või kuhu iganes nad maanduvad, aga nüüd… Varsti võib minu kõikjal leiduvaid karvu kühvliga kokku ajama hakata! Saab juba öelda, et mu mittetahtlik uus teviis on – Uueks aastaks kiilaks!

Ma siin vaikselt salamisi rõõmustasin, et näe, kolm kuud kohe-kohe möödas ja ei olegi juuksed lahti. Milline rõõm! Oli mul nüüd vaja mõelda, eks ole. Nüüd siis saan täie rauaga. Laseks ennast kohe siiliks? Meil ju juukselõikusmasin kodus olemas. Paluks Jaani mu juuksed nulliga maha võtta? Vaatab, mis näo ta sellise soovi peale teeb.

Paksuks lähen võibolla ka. See oli vist möödunud nädalal, kui Jaan oli kaks päeva ja ühe öö kodust eemal. Tuli koju. Mõtles, et võiks kartuleid õhtusöögiks teha. Vaatas kappi, kartuleid polnud. Küsis minult: “Kus kartulid on?” Ma vastu: “Ära sõin.” Jaan üllatunult: “Kaks kilo kartuleid?!” Ma täiesti süütu näoga teatasin: “Sa olid kaks päeva ära. Mul oli kõht tühi.” Seda ei lisanud, et oleksin veelgi söönud, aga noh, otsa said ja mina Anniga poes ei käi. Vähemalt praegu mitte. Las laps kasvab, küll ma temaga kunagi toidupoodi ka jõuan.

Kaalunumbrid õnneks tõusu ei näita, vaatab, kuidas edasi sujub. Jõuluaeg ju veel ees ootamas. Samas, mul on siin üks suur Anni-nimeline kaalupomm, mida iga päev tuleb ringi tarida. Aitab vormis püsida st kaalunumbreid ohjata. Vormis ta nii väga tegelikult ei aita püsida, kui muidugi käsivarred välja jätta, ainult kaalu aitab hoida. Hea meelega läheks trenni või kasvõi jalutaks kauem, aga no neiu on seni maksimaalselt tund nõus kärus magama, seda ka siis kui käru liigub, kui seisma jääd, siis… Siis jõuad krussis närvi ja higist tilkuvana koju. Ja ise ka ei usu, et näe, on küll võimalik olla veel 100 korda väsinum, kui hommikul ärgata pärast kõigest mõnetunnilise unega ööd.

 

 

 

 

 

Lisa kommentaar

