On võimalik vol2


Mingis postituses kirjutasin, et ei kujuta ette, kuidas nii pisikese tegelase, nagu Anni on, kõrvalt näiteks juuksuris käia. Enam pole mul vaja midagi ette kujutada, sest möödunud nädalavahetusel käisin juuksuris ära. Ega muud ei lasknud, kui vaid värvida, kartsin, et muidu peab Jaan kodus liiga kaua nälga kannatavat Annit rahustama. Reaalsus, mis puudutab näljakannatamist, oli aga sootuks midagi muud, kui kartnud olin.

Reaalsuses oli näljakannatamisest asi üsna kaugel, olgugi, et piigal jäi 4 tundi kahe söögikorra vahele, sest piimariiul, minu tagasihoidliku isiku näol, ei olnud kättesaadav. Kust ma seda nii kindlalt tean? Esiteks Jaan sai Anni pärast ärkvelolekut järgmisse unne, nii et tirts magas südamerahuga ka siis, kui koju tulin ja teiseks, beebidel on mähkmed, mis räägivad nii mõndagi…

Linnas, kus saab taksoga vurada üsna kiirelt pea kõikjale, pole iluprotseduuride võtmine nii koguka beebi kõrvalt, nagu meie neiu, enam väga keeruline. Eriti siis kui issi on nõus lapse eest ise hoolitsema, nii et beebi-mamma saab lõpuks ometi natuke aega enda jaoks. See oli üks igati tore avastus. Närv oli mul muidugi sees ja oleks tahtnud mitmel korral koju helistada, aga suutsin end tagasi hoida. Erinevalt mõnenädalatagusest esimesest täiesti üksi poeskäimisest. Siis ma ikka helistasin tunnise eemaloleku jooksul vähemalt 3 korda Jaanile ja kimasin nii et tulejutt tagumendist väljas võimalikult ruttu koju :)

****
Väike nipinurk lõppu, kui juhtumisi mõni värske emme peaks seda postitust vaatama. Nutva beebi ülikiire rahustamine:

Miks ma seda enne ei teadnud? Nüüd on juba hilja, Anni on veidi liiga raske.

2 thoughts on “On võimalik vol2

Lisa kommentaar

