Tüdruk ja bassein


Nädalavahetusel sabatasin ühes tillukeses, imemaitsvate küpsetistega pagariäris. Ootasin oma korda, samal ajal uudistades minu ees seisvat ema koos väikese pojaga. Mingi hetk eemaldus ema viivuks järjekorrast. Poiss, kes väga šokolaadiküpsiseid soovis, passis peale, et keegi tema ema seisuplatsi ära ei võtaks. Nii ta minu ees ükshetk oma ema poole hüüdiski: “Tule tagasi! Tüdruk läheb sinust muidu ette.” Jessuke! Minu päev oli igastahes tehtud. Paremaks enam minna ei saanud! Küll ikka teeb vana penskari südame soojaks, kui keegi nii nooruke sinu kohta veel tüdruk ütleb :D Vot see oli ehe näide, mis on väikeseks naisinimeseks olemise eelis. Täitsa petab mõnikord veel ära, et tegelikult olen ju juba põhjusmõtteliselt keskealine (ise ma seda muidugi ei usu). Õudne oma vanuse pihta isegi mõelda, rääkimata selle väljaütlemisest, aga no tunnen ennast vaatamata kõigele nagu 25, kohati ka nagu 18. Kahju ainult et peeglid valetada ei oska.

Aga tegelikult tahtsin hoopis Anni ujumisest rääkida. Tirts käis täna Jaaniga koos ujumas. Tundub, et neiule meeldis. Eks ta oli esimesele korrale kohaselt veidi tagasihoidlik ja natuke hirmunud, seda viimast küll ainult alguses, kohe kui sai treeneri juhendamisel õige asend sisse võetud, läks olemine palju paremaks. Oli üllatav, et Anni pidas täiesti kenasti kogu treeningu st 30 minutit vastu. Arvestades, et ta jõudis basseini siiski juba mitu head tundi ülevalolnuna, poleks ma imestanud, kui me oleks pidanud sealt üleväsinud tirtsu paha tuju pärast üsna pea lahkuma. Veelgi enam. Ilma igasuguse “prääksumiseta” jõudsime ka koju ja tuttu sai Anni samuti üsna käbedasti. Olgugi, et raamatutes kirjutatakse – üleväsinud last on väga keeriline unemaale saata. Ei saa mina aru, kas Annil puudub lihtsalt see va magamisesoolikas, kuigi väsimuse märke näitab pidevalt, või tal on hoopistükkis rämeigav, et haigutab ja silmi nühib, eks mõned hullemad variandid on ka võimalikud, aga nendele me veel ei mõtle.
Muide, enne ujumaminekut instrueeriti mind, et kui laps peaks isaga basseinis olles nutma hakkama ja seejuures minu poole pidevalt vaatama, pean ruumist lahkuma.
Reedel lähevad isa ja tütar jälle ujuma.

 

Lisa kommentaar

