U nagu teadagi mis


Pühapäeval külastasime, nii nagu traditsiooniks saanud, Kalamaja päevade raames avatud hoovikohvikuid. Seekord oli Facebooki andmetel lausa sadakond kohvikut avatud. Metsik! Rahvast oli hordide viisi. Õudne. Ei tea miks, aga mulle hakkavad rahvamassid üha enam kuidagi vastu. Kõik sebivad ringi, ruumi ei ole, midagi ei näe, kõik on kõigil ees… Õõh! Võimalik et mul on lihtsalt titemajandusega närvid läbi läind :) Kogu see suur rahvastemöll mõjub miskitmoodi ärritavalt.
Anni-Manni (miks me Annile sellist nime ei pannud?! :) muidugi kärus magama ei jäänud, aga õnneks pidas ennast enam-vähem viksilt ja viisakalt üleval. Uuris ja uudistas, kuni tal nähtavasti liiga palav hakkas ja see ta veidi urisema võttis. Ilm oli suviselt kuum. Üle paari tunni ei kannatanud piiga rahvamasse välja, või siis palavust. Igal juhul me kablutasime koju ja neiu tegi toas kõhukotis oma une ära.
Ma ei tea mis suvel saab, isegi praegu on neiut kotis magama panna ja seal magada lasta üsna palav kogemus. Kärus ta ka enam tududa ei soovi. Sõidab küll üsna hea meelega. Vaatab ümbrust ja keerutab paljaid varbaid. Sahkerdab käru kallal ja veab mütsi peast. Oh ei tea. Ööunne ka ei taha jääda… Ma ei tea kuhu me sedaviisi küll jõuame. Või siis kuhu Anni sedaviisi jõuab… või mina. No mina tõenäoliselt jõuan mingisuguse liigesearsti juurde, kes põlveliigestega tegeleb. Näiteks kükki laskumine on mulle hetkeseisuga suhteliselt piinarikas tegevus.
Püüan tibile päeval ikka tema suurepärast voodit uneks pakkuda, aga tulutult, mitte kuidagi ei lähe kaubaks. Kui ma kunagi arvasin-lootsin, et no aastaseks saades on piigal unneminek selge ja need mööduvad kenasti võrevoodis, siis nüüd ma pole enam selles sugugi kindel. Tundub, et hea kui enne kooli selgeks saab, või pigem – on nõus ilma igasuguse kõrvalise abita magama jääma.
No ja kuna seltsimees Sipsik kärus und vaadata ei taha, siis ma õpetasin talle ajaviiteks lehvitamise jalutuskäigu ajal selgeks. Vähemalt tundub, et sai selgeks. Igastahes täna oskas ta Jaanile lehvitada, kui me pärast head ööd soovimist elutoast magamistuppa suundusime. Tubli!

 

Lisa kommentaar

