Prillid peas hea unelda…


Olen prillivaba olnud mitu head kuud. Mitte et oleks toimunud mingi imeline tervenemine lühinägelikkusest või midagi. Ei. Prille ei olnud lihtsalt võimalik kanda, sest nendega juhtus väike äpardus. Loogiliselt võttes võiks nüüd arvata, et Anni korraldas midagi, toppis need näiteks suhu ja väänas miskit kõveraks, aga üllatavalt kombel seda mitte. Hoopistükkis Jaan astus peale. Minu rämeropp kallid Dolce & Gabbana prillid (no tegelikult mitte “räme ropp”, suht odavad olid siiski, prilliklaasi ümber pole raami, sellepärast) ja tema astus neile lihtsalt peale. Minu süü muidugi, ise unustasin põrandale. Ausaltöeldes, ega ise ka enam aru ei saa, kuidas või miks ma need maha panin. Ilmselgelt olin peast äärmiselt pehme kõikide nende unetrallide pärast. No vot… Aga nüüd paar päeva tagasi võtsin ennast ja Annit kokku ja viisin prillid remonti. Täna sain kätte. Kolm euri raha küsiti ainult ja töökorras prillad jälle ninal. No mitte päris ninal. Ootavad riiulil õiget hetke. Ma juba üsna harjunud prillideta. Telekat nagunii vaatasin väga vähe või üldse mitte ja õueskäigud said tehtud optiliste päiksekatega või ilma prillideta. Õnneks pole ma just väga pime, nii et sain hakkama küll. Aga ikka on tore, et prillid taas kasutuskõlblikud :)

P.S. Panin Annit just äsja magama. Tulin korraks toast välja. Piiga hakkas kisama nagu keski kipuks ta elu kallale. Olin umbes minutijagu unepõlgurist eemal. Kui taas magamistuppa sisenesin nägin, kuidas voodis püstiseisev Antšik pani lupsti luti suhu tagasi. No on tibin! Võtab luti suust ära, karjub nii kaua kuni vaja, seejärel paneb luti sinna kust võttis ja vahib jummala süütult mulle otsa. Eks ta ole, missioon sai ju edukalt täidetud.

Lisa kommentaar

