Kathryn Stockett “Koduabiline”


koduabiline

Sai natukene loetud. Ega ma just väga Kathryn Stocketti “Koduabilist” lugeda tahtnudki, aastaid tagasi sai ju vaadatud filmi The Help , ja mulle lihtsalt ei meeldi hekseldada läbi raamatut, mille põhjal valminud linateost olen juba näinud. Film rikub elamuse, vähemalt minu jaoks. Isegi kui filmi vaatamisest on möödas aastaid, üldjoontes ju siiski mäletad, mis toimus ning kuhu välja jõutakse. Aga noh, püüan siin ühe seltskonna tegemistel sabas püsida ja nii ma oma kirjutamata reeglit rikkusingi. Pealegi, käsitlemist leidnud teema on intrigeeriv ja arvestades kogu pagulastega seotud jõuramist meedias, siis mõnes mõttes suisa päevakajaline, pluss miks mitte lugeda paeluvat lugu, midagi heas mõttes tõeliselt emotsionaalset.

TheHelp_2Film “The Help” oli muideks 2012. aastal nomineeritud suisa neljale Oscarile, millest koju viidi küll vaid üks kuldmehike, aga no tubli saavutus seegi. Film  oli selline holliwuudlik ja ütleks, et lausa armas, selline kus hea võidab paha. Mäletan, et mulle täitsa sobis.

Raamatu sisust saab hea ülevaate raamatukoi lehelt.

Kui nüüd keegi loodab, et ma hakkan siin rassismiteemadel pikalt laialt sõna võtma, siis ta peab pettuma. Mul pole midagi muud öelda kui, et ole kes sa oled, peaasi et süda on õiges kohas.

Raamat imehea. Lugege!

 

 

 

 

 

 

Lisa kommentaar

