Siit ja sealt


Oh-oh-hoooo! No ei jõua siia, noh! Mitte et mu päevad oleks hullult aktiivsed. Päevad on rutiinsed, suhteliselt. Pealegi, päeval pole mul mummuka kõrvalt võimalik arvutis passida. Aga vot õhtud, mnjaaaa, need mõned tunnid, mis on prääksuvabad, olen suutnud palju teisi oma meelest olulisemaid asju leida, kui siin jauramine.
Näiteks koostasin Annuka esimese aasta piltidest fotoraamatu, sisaldab see üle kahesaja foto, pluss lisasin tekstiliselt kuude ülevaatused. Tulemus saabus eile pakiautomaati. Zoombook.ee-st tellisin. No tuli täitsa tore asi. Mõned pildid näevad raamatus tumedamad välja kui nad arvutis paistsid, nii et oleks võinud neid veidi enne töödelda, aga no pole hullu. Ikkagi on igati tore vaadata. See on minupoolne kingitus Annukale :) Nüüd siis on tema raamatus kõik kirjas, millal, kus, kui palju jmt, ei pea mingeid pabereid lehitsema või vanades blogipostitustes surfama, kui tibin peaks kunagi miskipärast huvi tundma, millal tal näituseks esimesed hambad tulid.
Eks niisama on ka aega surnuks tambitud. Kui eelmisel aastal teatud khm-khm põhjustel ei saanud telekast suurt mitte midagi vaadata, sest kui mina olin üleval oli ka Annukas üleval, või ma ei julgenud telekat lahtigi teha, sest pliks ärkas absoluutselt iga krõpsu peale, ja noh, Annukas oli üleval ka siis kui mina juba üliväga magada tahtsin, et siis jah… Nüüd ma olen
igasuguseid telesaateid vaadanud st hirmropult oma vaba aega lamedale ja mõttetule kraamile kulutanud. Vaikselt mõtlen küll, et jeerum, jõulud on ju peagi käes, peaks käsitööd teha vihtuma või kuidagi muudmoodi jõulupakindusse panustama, aga noh, ei ole tahtmist. Piinlik lugu, aga vaatamata pisipreili olemasolule (või siis just tänu temale), on mul veel sügavamalt tunne, et kingitusi võiks teha ikkagi vaid väikestele lastele mitte täiskasvanutele. Raha, mis kulub minu kingile, võiks minna näiteks mõnele koerte varjupaigale vmt suure südamega ettevõtmise hüvanguks, sest ilmselgelt on mul tegelikult kõik olemas. Mulle ei ole rohkem asju vaja. Aega oleks vaja :) aga vot seda on keeruline kinkida, kui üldse.
Siia sappa on omamoodi lõbus märkida, et ühel laupäevasel päeval käisin Disainiöö raames Kultuurikatlasse organiseeritud Disainitänaval. Ilusaid asju VAATAMAS. Nagu teada, siis disain maksab, kusjuures väga kopsakalt maksab. Nii et ma ei ostnud endale mitte midagi :) kuigi pooldan pigem kodumaiste disainerite toetamist, kui massbrändide tarbimist. Ja nüüd ei maksa arvata, et ma H&M-i põlgan. Üldsegi mitte. Viimati ostsin vähese raha eest kaltsukast Annukale kleidikese, H&M-i toodang.
Disainitänava külastamisega oli säherdune lugu, et kui kohale jõudsin, katlasse sisse jalutasin, tajusin põhimõtteliselt paari minutiga, et olen ainus külastaja kõigi nende moodsate disainitšikkide-kuttide seas ja et üldsegi suurem osa neist alles sätib oma kaupa lettidele. Imbusin vaikselt nurka ära, täpsustama, mis kellast üritus rahvale avatuks saab. Olin kerges segaduses ja ei saanud aru, et miks mind sisse lasti… Mu sõber, nutitelefon, õnneks ütles, et just sellel samal hetkel kui seal nurgas interneedust uurisin, disainitänav minusugustele  lihtsurelikele avaneski. No tore. Ei pidanudki rohkem teesklema, et olen ka miskitmoodi üritusega seotud, võisin täiesti tavaliseks ketsi-hipi-mutiks taanduda ja müügilette arvustava pilguga vahtima hakata.
Nüüd on aeg end voodisse lohistada. Ilmselgelt tuleb raske öö, sest Annukas magab kella 20-st alates ja pole veel kordagi ärganud (kell saab kohe 23). See lubab kogemuse põhjal ennustada, et hommikul taban ennast ma-ei-tea mitmesajandat korda mõttelt – MIKS ma ei läinud magama kohe pärast preili tuttujäämist. MIKS?!?!

 

Lisa kommentaar

