Sõltlane


Uskumatu! Jälle nädal möödas ja ma pole ridagi kirjutanud. Oleks siis et tegeleksin aktiivselt mediteerimisega teemal kas ja mida ette võtan, kui mul emapalk kohe-kohe otsa saab, aga kus sa sellega. No hästi natuke olen oma peakolus udutanud teemal, et peaks… ja võiks… A noh, valdavalt jäävad need lüngad täitmata. Kodus on igav, tuleb tunnistada, sest miskipärast ma ei õppinud lasteaiaõpetajaks, mis oleks ehk taganud, et nüüd suudaksin Annule iga päev eakohast arendavat tegevust pakkuda, mis kindlasti lahutaks teatud mõttes ka minu meelt. Jaa-jaa, teame-teame, nüüd võib ju mõni nupukam mõelda, et milleks kohe ise lasteaiaõpetaja peab olema, et surfa netis ja leiad tegevusi mida harrastada küll ja veel. Eks ma midagi olen leidnudki, seni küll spetsiaalselt otsimata, aga nüüd tuleb vast otsima ka hakata….

No ja kuna Annukas on üks nummi emmesõltlane, mis vaatamata Jaani kadetatele pilkudele, kipub natuke liiga sageli äärmiselt tüütavaks muutuma, ei saa teda tõenäoliselt mitte mingi valemiga kuhugi või lihtsalt kellegi hoida (meie kodus) anda, ehk pole muud, kui tuleb oma risti kanda ;) st elu õiekest kas lihtsalt karjuda lasta või süles tarida, samal ajal näiteks süüa tehes. Proovige ligemale üheteistkilone hantel käsivarreküljes rippumas näiteks kasvõi kartuleid koorida. Kuidas on? Tõenäoliselt on veidi keeruline, aga saate hakkama, sest hantel on elutu ja ei püüa teid aktiivselt veheldes pidevalt takistada, nii nagu meie emmekafaasis pisipreili. Üksinda mängimise aeg on äärmiselt napp, või olenevalt päevast puudub sootuks. Mnjah. Oleks oodanud, et kui saabub aeg, mil ei pea preilit rohkem kui korra päevas magama panema, siis läheb vähe kergemaks. No ei läinud. Üheteistkümne kilo kätel kandmine ei seostu mul eriti sõnaga kerge :) Pealegi on preili vaata et kohe-kohe peaaegu pool minu pikkusest, mis süles transportimist lihtsamaks ei tee.

Ega Jaanilgi väga lõbus ole. Tõenäoliselt pole meeldiv, kui meid kallistades Annu teda pidevalt eemale tõukab. Või pärast minu silmapiirilt kadumist pidevalt emmet otsima-kutsuma hakatakse. Tohutult väsitav mulle ja kindlasti Annile ka :) Ja isver, need vetsuskäimised… Saaks ma ometi kordki üksinda vetsu minna! Aaaaaaaa!

Loodetavasti on tegemist faasiga, mis peagi möödub.

img_1413

 

3 thoughts on “Sõltlane

  1. Haahaaa ma ei hakka Sulle ütlema, mis on kõige parem viis lapsele tegevust kindlustada. Aga noh, kahe lapse emal ON vahel suurepäraseid hetki kui lapsed kenasti vaikselt kahekesi mängivad :D

Lisa kommentaar

