Lurr


 

Anni ütleb läbi luti “Kaka!” Võtab luti suust, viskab eemale ja kriiskab nutta…

Käimas oli teine öötund. Kontrollisin mähkmeid, ei leidnud midagi. Ulatasin eemale lennutatud luti piigale. “Kaka!” kõlas uuesti ja lutt virutati pahaselt minu voodisse. Hmmm?! Et nagu siis…? Lutt on kaka?! Neiu oli ennast minu kaela ümber haakinud ja üürgas nutta. Ajasin erandkorras Jaani üles ja palusin lutt korralikult ära pesta ning tagasi tuua.
Pestud lutt visati täpselt sama repliigi saatel põrandale. Olin segaduses. Kas lutist loobumine käib mõne lapse puhul niivõrd …eeee… veidral viisil, äärmiselt jõuliselt. Keset ööd!?! Arvestades kellaaega, olin peaaegu kõike võimeline uskuma. Aga no miks siis nutta, kui see rõve lutt on suust eemaldatud ja saab süles olla? Ma ei saanud midagi aru. Lootsin, et ehk on mõni hammas tulekul. Ise muidugi samal ajal kahetsesin, et lutt on alati nii hea rahustaja olnud, aga nüüd, mis ma teen, lutti ei taheta… Äkki turgatas pähe – tisssss! Jeeeeaah! Käimas oli kolmas öö, mil ma preilile süüa ei andnud. Esimesed kaks ööd olid täiesti probleemivabad. Piima isegi ei küsitud. Piisas lutist. Kas siis nüüd tõesti alles kolmandal ööl tuli pähe, et oot-oot, midagi on nagu muutunud võrreldes kogu mu senise eluga. Samas. Jällegi. Miks niisama kriisata, kui oskad konkreetselt puuduvat asja küsida. Anni ju teab vajaminevat sõna suurepäraselt.

Õnneks kriiskamine ei kestnud väga pikalt, ka lutt võeti mõne minuti pärast heal meelel uuesti kasutusse ja isegi voodisse oldi nõus minema. Ainult und ei tulnud veel umbes poolteist tundi.

Tänase seisuga viiel järjestikkusel ööl pole preili süüa saanud. Ehk siis täpselt 14-kuusena said alguse piimavabad ööd. Loodetavasti suudame samal lainel püsida. Nüüd on veel vaid üks piimakord päevas. Eks näis kui kauaks.

P.S. PÖFF on kohe-kohe algamas. Aaajeee! Kinno! Kinno! Kinno!

 

Lisa kommentaar

