Miks ma aroomis käisin?


Mitu-mitu head kuud tagasi kinkis Jaan mulle kinkekaardi võimalusega minna ilusalongi ja võtta teatud summa eest üks protseduur. Eks me mõlemad teadsime, et selleks protseduuriks saab olema massaaž. Olin ju vigisenud, et mulle kuluks ära üks korralik mudimine ja mitte mingi niisama suht umbsuva tüübi käperdamine, vaid ikka proffi massööri vigurid olid need, mida mu preiliga möllamisest kurnatud selg ihkas. Mõtlesin endamisi, et realiseerin kinkekaardi alles siis, kui pisipiiga ei vaja enam tuttujäämiseks kussutamist. Omamoodi nagu tähistamiseks, ühtlasi eeldatavalt roppväsinud selja turgutamiseks. Panin kinkekaardi oma aega ootama. Kuud möödusid. Ikka väga mitmed kuud. Möödus peaaegu aasta :) Nüüd, kui kaardi realiseerimise lõpptähtaeg hakkas liginema, jõudis viimaks omati pidulik hetk kätte. Õujeeeee! Neiu jääb omas voodis magama, kussutusvabalt. Tegelikult on see ikka nii superluks… Kui ei ole kussutanud, ega aru ei saa, aga kui oled ja oled sellest lahti saanud, kusjuures kisavabalt, siis saad :)…

Esimese raksuga eelistasin aroomimassaaži. Lugesin protseduuri kirjeldusest lauset –  Eeterlikud õlid püsivad organismis kuni 72 tundi. Hmmm! Olin tollel hetkel ikka veel väikestviisi piimaletikohustustes, nii et säherdune info, et miskit püsib mul organismis mitmeid tunde, tekitas küsimuse, kui väga ikka minusugune “lehm” endale säherdust luksust saab lubada. Kas eeterlikud õlid suudavad piima ära solkida? Pärast väikest uurimustööd selgus – suudavad küll! No nõme on! Võtsin teadmiseks ja bronnisin aja klassikalisse massaaži.

Möödus paar nädalat. Oli käes massaažieelne päev ja siis, oh üllatust, meenus mulle, miks lähen klassikalisse massaaži mitte aroomimassaaži. Kõlistasin salongi ja palusin endale ikkagi aroomimassaaž eraldada, sest vahepeal olid toimunud trastilised muutused. Piimalett oli tegevuse lõpetanud!

No ja nii ma eile aroomimassaažis käisingi :)

img_1718

Anni püüab viimasel ajal igasuguseid vähegi riiete moodi asju omale selga panna, ka lambanahka püüdis kuidagi endale ümber keerata.

Lisa kommentaar

