Kohting, “esimene” siider ja mis edasi sai


Nagu ma siin teadustasin, siis piimaletiajastu sai juba mõnda aega tagasi läbi. Otseloomulikult ei kihutanud ma esimese asjana poodi alkot ostma. Üle kahe aasta kestnud promillivabadus  ei olnud mu jaoks mingi probleem.
Aga siis me läksime Jaaniga põhimõtteliselt esimest korda üle pika-pika aja koos välja sööma, nagu väiksele kohtingule. Ainult kahekesi. Anni jäi koju. Mu ema oli meil külas ja igati valmis titevalveks.

Eks minagi olin kuulnud, et pärast pikka nö pausi piisab põhimõtteliselt ühest lonksust vähekenegi kangemast kraamist ja oledki küpse. Ei julgenud veini tellida, võtsin käsitöösiidri. Sellise pudelikese… Sõime ja nautlesime Moonis. Toit oli imeline. Teenindus täitsa tore. Rahvas sumises. Noh, ja mina jõin oma pudelitäie siidrit rahulikus tempos toidu kõrvale ära.

Võib korra pakkuda, mida ma pärast joogi tarbimist tundsin… Et siis… Ahjaa, väljavalituks osutus Toris valminud õunasiider Rose alc 5,8% . Õige vastus on – suurt mitte midagi ei tundnud. Häääästi natuke tegi uimaseks ja mis põhiline – lihtsalt väsitas. Magada oleks tahtnud natuke, väsimus läks küll mõne aja pärast üle. Selles mõttes tüüpiline – ööune ajaks oli mul uni kadunud. Maitse oli harjukeskmine ehk siis läheb vist peale üsna suurele hulgale naissoost. Minu meelest veidi igav ja kohe kindlasti ma seda jooki uuesti tarbida ei soovi.

Edasi ei saanudki suurt mitte midagi :) Pärast kohtingut jalutasime koju. Annil oli jummala kama kaheksa, kui mind nägi. Sai mul emaga kenasti hakkama. Olid natuke tantsinud ja… Kui preilile jõudis lõpuks kohale  – “Aaaaa, mu hobune saabus koju!”, siis muidugi sooviti sülle ja taheti, et ma ringi liiguks. Klassika. Igapäevane trenn :)

img_1750

Jaan multitaskimas

img_1751

Käbi ei kuku kännust…

Lisa kommentaar

