Tüüp-i-li-ne!


Kell saab kohe-kohe 23, pliidil haudub homne söök ja üllataval kombel polegi ma väga väsinud, kuigi oleks põhjust.

Väga suure osa päevast on piiga mul süles ringi ratsutanud. Peale selle, et tal on nagunii alati märkimisväärne sülevajadus, siis täna, kui meile saabus põmaki külla säherdune paks tatimeri, et upu või ära, lihtsalt on vaja pidevalt kall-kall teha, nagu Anni ütleb. Kall-kall tähendab süles olemist nii, et kandja st mina olen püsti või liigun. Istumine ei tule kõne allagi, kui ma peaks mingil veidral põhjusel reegleid rikkuma, krutitakse üles korralik skandaal. Kisa on taevani. Täna püüdsin igasugust kisa vältida (mis tegelikult ei õnnestunud, nuttu oli rohkem kui tavaliselt…), sest no see nina, see on säherdust ollust täis, et … ei taha nutuga asja hullemaks ajada. Mummul on niigi silmnähtavalt keeruline tatimeres hulpida. Juba möödunud öö oli keeruline. Peaaegu iga tund ärkamist. Anni sai isegi vähemaga hakkama, aga mina… No see on lihtsalt õudne, kui kuuled, kuidas kellelgi on tõsised raskused hingamisega, sest nina on ummistunud. Ja kusjuures suurepäraselt aitaks niivõrd lihtne asi nagu nuuskamine. Kohe oleks piigal sadatuhat korda kergem olla, aga no ei ole seda oskust, noh! Täielik piin mulle, kes ma tahaks metsikult aidata.

Nagu eelmistelgi kordadel püüan, küll tulutult, aga ikkagi, näidata kuidas ninast tuleks õhku välja puhuda. Mul on siin ka mõned tatieemaldamise abivahendid… beebimammad teavad, mis täpselt, aga ega need meetodid lastele eriti peale ei lähe. Sain täna jalaga vastu kõri nii, et hing kinni. Ega suurt hullu ei olnud tegelikult. Palju hullem on Annil. Ööunne minnes tundus ta kuidagi kahtlaselt liiga soe, võibolla on palavik. Masendav. Aga loid ta polnud, pigem vastupidi, nii et ma kraadima ei hakanud.

Muideks, ega ma reeglina mitte kunagi ei tee õhtul järgmise päeva toitu valmis. Jessas! Nagu mul midagi muud teha ei oleks, AGA võib juhtuda, et homme tahetakse veelgi rohkem süles olla, vot siis on mul keeruline süüa teha. Nii et jah, erandkorras mõnikord haruharva teen söögi öösel valmis :)

Kusjuures, seoses 11kg kätelkandmisega… Eile mul käsivarred valutasid. Mitte lihased. Selline kuidagi näriv valu oli. Luud valutavad? Võibolla on mul luude hõrenemine, või midagi. Peaks perearstiga suhtlema. Eile mitmel korral helistasin, aga tabada ei õnnestunud. Täna käed häda ei teinud, ei helistanud seega. Kontrollida peaks laskma ikkagi. Arvestades perekondlikku tausta ja üle aasta kestnud imetamist võin ma siin vabalt juba hoogsalt hõrenemisega tegeleda.

Jaan on nädalaks Ungaris komandeeringul. Ega hr Murphy ei jätnud juhust kasutamata, nii nagu me Jaaniga naljatamisi rääkisime, siis nüüd nii ongi – saan veel vähem magada kui enne, lisapreemiaks on luuvalu(?) ja ma tõesti loodan, et hr Murphy sellega piirdub. Tervelt kolm päeva on muidugi veel aega…

 

Lisa kommentaar

