Must poisipea


Saatsin juuksurist väljudes Jaanile FB-kaudu sõnumi: Olen nüüd mustajuukseline. Poisipea.
Härra jäi uskuma.

Täna oli ju 1. aprill, võis natuke udujuttu ajada :) Tegelikult otsustas professionaal seekord peaaegu et üldse mitte juukseid lõigata ja need lihtsalt ära värvida. Värv selline, mis suhteliselt lühikese aja jooksul maha peaks kuluma, ei midagi püsivat. Praegu mõtlen, et ikka oleks pidanud vähemalt tukalõikust nõudma. Pildilt ei paista, aga tukk on häirivalt pikk, see on seatud ühele küljele. Juuksur arvas, et kasvataks veidi ja vot siis suvel lõikaks soengu, kus tukk kenasti ees. Ei teagi kohe miks säherduse avantüüriga nõustusin. Ilmselt vaevas mind hetkeline meeltesegadus, või miskit muud imelikku, sest  tuka väljakasvatamine – no kus need mõtted küll viibisid :D – see lihtsalt ei sobi mu kitsa ja pikliku näoga. Õnneks on kodus käärid olemas ja ma ei kõhkle neid kasutamast, kui närv juuste pihta end väga pingule krutib.

IMG_2638

Igastahes, kui lõpuks koju jõudsin, siis Anni võõrastas mind natuke. Kui ikka blond muutub – ma isegi ei tea kuidas seda tooni kutsutakse – on ju alguses veidi hirmus küll, eks ole.

 

 

5 thoughts on “Must poisipea

  1. Pole viga, jah :) Põhiküsimus on ikkagi tukas, see hakkab mul kaardu hoidma, kui just sirgendajat ei kasuta. Sirgendajat mul aga pole, nii et käärid lähevad mängu, vist.

  2. Aga järgmiseks aprilliks paluks leida küll ajutine must juuksevärv, must riietus ja korralik gothi meik ja siis pilte paluks võib privaatselt endast ja Härra jaani reaktsioonist :P

Lisa kommentaar

