W. Bruce Cameron “Koera elu mõte”


Lugesin. Nutsin, korduvalt. Kirjutage emotsionaalne lugu, kus peategelaseks on mõni loom või laps ja ma nutan teile vabalt jõe. Filmi ei ole näinud. Ei vaata ka.
Raamatu kaanel on lõik – W. Bruce Cameroni südantsoojendav, läbinägelik ja sageli pisarateni naerma ajav raamat „Koera elu mõte“ pole lihtsalt emotsionaalne ja lõbus lugu ühe koera paljudest eludest, vaid ka inimsuhetest koera pilgu läbi ning vankumatust kiindumusest inimese ja tema parima sõbra vahel.
Pisarateni naermist minu puhul ei esinenud. Tegelikult – üldse ei naernud, muigamist tuli ette, peab möönma. Järjekordselt tekkis tunne, et nii väga tahaks koera, aga sellise korteri puhul nagu meil ei saa, ei saa st ei tohi, ei tohi võtta koera. Koerale on vaja ruuuuuuumi.

2 thoughts on “W. Bruce Cameron “Koera elu mõte”

  1. Filmi soovitan vägavägaväga! Küll enamuse filmist on silmad märjad, aga samas on seal niiii palju muhedaid hetki… ja erinevalt nt Marley&Me filmist, et jäta see film sellist katkist tunnet sisse… Ma kahetsen, et kinno 2x vaatama ei jõudnud lausa :)
    (ja ma muidu olen koerafilmide osas totaalne pehmo)

Lisa kommentaar

