Rand, liiv ja punapea


Möödunud nädala teine pool kihutas tuhatnelja imeliselt suvise silmapiiri taha, polnud aega ei eriliseks hingetõmbeks, ammuilma siis siia mõne rea kribamiseks. Ausalt öeldes, mul on lausa tunne, nagu poleks oma blogimärkmikku sattunud mitu kuud :)

Hetkeseisuga oleme Annikesega maandunud Pärnus. Suvitame siin 2 nädalat, seejärel vaatab, mis edasi saab. Ebaolulise vahemärkuse korras – kriban praegust teksti venna arvutis, KAHEL klaviatuuril, sest elu ei pea lihtne olema, ammugi mitte siis täiesti ebaloogilised läpakate klaviatuurid. Mu enda arvuti, või noh, Jaani kunagine endine, mille ta mulle annetas, istub neljapäevast saati tolmuhoolduses-ventikavahetuses. Mitte et remondimees mingi möku oleks, ei. Asi hoopis selles, et mul lihtsalt ei tekkinud kahe tööpäeva jooksul hetke, mil oleks saanud läppari ära tuua, kusjuures töömees pesitseb meie Tallinna-kodust 10minutilise jalutuskäigu kaugusel :D No ja siis tuli nädalavahetus peale ja Pärnussesõit.

Möödunud nädalal käisin juuksuris, mitte et see märkimisväärselt oluline oleks. Lihtsalt. Kuidagi koomiline kukkus kogu see juukslas käimine välja. Panin aja juuste värvimiseks ja tukalõikuseks. Reeglina, vähemalt mu senise kogemuse põhjal, planeeritakse vastavalt sellele kui palju aega kliendile kulub, et siis teaks, mis ajaks järgmisel kliendil palutakse tulla. No minu juuksur värvis mul pea ära, seejärel hakkas kuklast juukseid pügama, ise seletades, et “Ma ainult natuke siit võtan.” Nooooh, “natuke” on üsna suhteline mõiste, eks ole. Seejärel võttis “natuke” külgede pealt ja siis natuke igalt poolt mujalt ka. Nii igaks juhuks. Kui mulle juba tunduma hakkas, et on üldse ära unustatud, miks ma tulin, kuulsid mu kõrvad – ära karda, tukka lõikan ka, aga enne kuivatame juuksed ära. Ega nüüd ainult tukka küll pärast kuivatamist ei lõigatud.

Mõne sõnaga – seis on selline, et kui ma tegelikult tahtsin juukseid veidi kasvatada ja ainult mõistliku pikkusega tukka endale ette lasta lõigata, siis asi lõppes täiesti lühikese soenguga. Tundsin end naatuke häiritult ja naaaatuke rohkem kiilakana, aga noh, oleks võinud õigel ajal juuksuri pihta kisendama hakata, nii et ma jätsin kisendamise üldse ära ja otsustasin, et kui me üldse peaks veel kunagi kohtuma, siis väga pika aja pärast :)

Jaaa, see on nüüd ka väga ebaõiglane, et ma vaatamiseks pilti üles ei säti, aga on öö ja mul ei ole kedagi, kes pilti teeks :)

Peale juuksuri juhtus vähemalt kaks täiesti rutiinivälist asja möödunud nädalal veel. Nendest üks jääb nähtavasti siin kajastamata, aga teine leiab kajastust. Hiljemalt kolme nädala pärast.

Suvitamisest annan jooksvalt aru :) Mõne sõnaga juba loodetavasti homme, kui siin jälle internet putku ei pista või midagi hullemat ei juhtu.

IMG_3234IMG_3203

 

Lisa kommentaar

