Tehke võimalikult vara ära


See oli eelmisel nädalal, kui teatasin Jaanile, et nüüd on mul vaba päeva vaja. Võimalikult ruttu. Kui mitte homme siis ülehomme ja kohe ikka tervet päeva, sest muidu… muidu põlen säherduse leegiga läbi, et… Plahvatuseoht oli märkimisväärne, võiks öelda, et kerget suitsu- ja kõrbehaisu oli juba tunda.
Sain oma vaba päeva. Niivõrd kuivõrd st tegin ise väiksed mööndused ja veetsin suurima hea meelega vähemalt mõned tunnid pühapäevast koos oma kahe kõige olulisema inimesega ja ülejäänud aeg kulus iseenda laadimisele…

Üllatav, lausa kohutav milliseks ma muutun, kui ei saa aega endale ja ma ei mõtle neid unearvelt varastatud tunde, mida iga päev hilisõhtutelt näppan. See pole see. Need ei lae mind, need aitavad säilitada virvendust normaalsusest. Kui neid ei näppaks, siis… ega ausaltöeldes ei tahagi mõelda, mis siis saaks. Nii et mina, kes ma eelistaks magada iga jummala päev 9h, magan max 6h, sest vajan eluspüsimiseks aega ainult enda jaoks ja seda saan enamasti vaid pärast pikka päeva õhtu- või öötundide arvelt, pärast pisikese preili tuttupanekut. Ja kui arvestada, et öösel tuleb ikkagi jätkuvalt veel kord, või kehvemal juhul kolm korda, unest virguda (sest see kurrramuse lutt on kuhugi kadunud!), lisaks neile kordadele, kui mu ergud meeled ärkvele kohkuvad preili aktiivsest parema tuduasendi otsingutest tekitatud “mürast”, siis noh… pole mingi ime, et mu põhiseisundit kirjeldab valdavalt sõna – väsinud. AGA ma olen sellega suhteliselt harjunud, kui vaid saaks igal nädalal ühe päeva üksnes enda tegemiste jaoks. Tegemised võivad vabalt tähendada ka hambad laiali diivanil lösutamist ja raamatu lugemist :)

Kui sa ikka oled oma senisest iseseisvast elust märkimisväärse osa olnud oma aja ja tegemiste peremees, siis mida vanemas eas pead sa selles suhtes korrektuure tegema, seda keerulisem. Nii et tehke tited ikka võimalikult vara ära, pärast on keerulisem muudatustega harjuda :)

Mu tänane lemmik:

P.S. Jaanilaupäevad on toredad, olgugi et ma olen 110% pärast surnud mis surnud.

Lisa kommentaar

