Jookseme?


Mis me vahepeal teinud oleme.

Tartus sai nelja päeva jooksul mõned korrad külas käidud ja mõned korrad inimestega väljas kohtutud. Meie jaoks haruldaselt tihe suhtlusgraafik :) Eriti kui arvestada, et igat päeva poolitas preili lõunauinak, milleks alati kenasti “oma” korterisse tõmbusime.

Tartu on päris palju kolme või nelja aasta jooksul, mil ma sinna kordagi pole sattunud, muutunud. Kvartal jättis väljast üsna sümpaatse mulje. Seest nagu kaubanduskeskus ikka, aga väljast hoopis miskit muud, kui tüüpiline suurte vaateakendega ostuparadiis.

Aparaaditehases käisime. No oli nagu Tallinna Telliskivi Loomelinnak :) Sõime Aparaadis päevapakkumist. Ei olnud meie maitse, ka Anni oma mitte, aga mis siis. Mulle meeldis nende käimla. Või noh, sealt too komplekt, mis täitis kätepesemist võimaldavat funktsiooni. Väga leidlik. Kes külastab, see näeb.

Üks õhtu oli mul preilivaba. Jalutasin hoogsalt läbi suure hulga minu või meie kunagisi radu. Eesmärgiks oli küll minna poodi võid ostma, kuni Jaan preilit magama paneb, aga sellest sai hoopistükkis päris korralik ringkäik läbi Tartu. Lõpptulemusena jäi mul või ostmata. Juhtub. Mõnikord. Ostsin eksikombel hoopis jäätist, mille jalutades ära sõin.

Tartu on armas :) Eks me külasta teda veel. Ja kohe kindlasti varem kui kolme-nelja aasta pärast.

Reedest esmaspäevani olime Pärnus. Käisime Rõõmsate Laste festivalil. Muidugi sattusime randa, sest imede-ime – suvi saabus! Sõime jäätist. Annile tundub idee jäätisest väga meeldivat. Ta isegi sööb seda mõned head suutäied, aga siis söömine soikub, kui mul juhtub kaasas olema värsket kurki, katkeb jäätise manustamine ja minnakse kurgi peale üle. Ei kurda.

Ekspluateerisime minu ema ja võtsime omale kaks järjestikkust vaba õhtut vaid kahekesi koos väljaskäimiseks.
Kui meil jääb preili ööunne kuskil tunniga, siis ema rääkis mulle esimesel õhtul umbes midagi sellist: “Läksime veidi enne kaheksat pesema. Ja no kui ma ülakorruselt alla tulin ja kella vaatasin, siis see oli kaheksa viisteist.”  Ei suutnud uskuda, mida mu kõrvad pidid kuulma. Kogu magamamineku-jäämise protsess võttis laias laastus veerand tundi. Fantast, eks ole! Aga miks mina nii ei saa?!
Järgmisel päeval oli see küll juba 30 minutit. Toas oli palav ja uinumine raskendatud, nii et imestamine ning hämming olid jätkuvalt päevakorras.

Nüüd taas pealinnalainel. Mõneks ajaks :)

IMG_4075

IMG_4150

Kes te olete ja mida te tahate?

IMG_4241

Lebo

IMG_4439

Siis kui issi kiusab :)

IMG_4517

Meil käivad need asjad ikka niipidi…

P.S. Preili saab kohe-kohe aasta ja üheteistkuuseks. Kaheaastase staatus on peagi käes. Niisiis, vahetult enne Pärnust äratulekut sai neiu meie sünnipäevakingi juba kätte :) Jooksuratta. Roosa. Ilmselgelt. Kiiver on vastukaaluks helesinine.
Oleks imeline, kui ta rattaga ka sõitama hakkaks. Kunagi. Esialgu on meil käsil harjumise ja tutvumise faas. Tundub, et see sujub kenasti. Pärast lõunauinakut küsis kohe, kus ratas on. Toas on. Muidugi. Mitte et meil keldrit ei oleks. Aga nii nagu meile selgitati, siis põnn vajab rattaga harjumiseks aega. Võimalust seda aeg-ajalt ise toanurgas torkimas käia.
Tegelikult mul on tunne, et ratas on talle piisavalt huvitav, vähemalt praegu. Probleeme võib tekkida kiivriga.

Kui me ratast ostma läksime, ütlesin Annile: “Lähme ostame sulle ratta!” Preili vastas see peale: “Kiiver ka!” Vähemalt saab ta aru, et need kaks käivad koos st tundub, et saab aru. Ega pead ei või anda, kui palju ja millest ta täpselt aru saab. Mõnikord on mul tunne, et ta ei saa kohe nagu üldse mitte vähematki mitte kui millestki aru. Aga teine kord… Mnjaaa, vot esineb säherdusi hetki, kui mulle tundub, et peaks veelgi poliitkorrektsemalt end suheldes väljendama.

Kiivri juurde tagasi. Kiiver on hirmutav. Preilile. Või noh, ta ju pole meil suur mütside-peapaelte lemb ka. Aga kiivrita säherduse rattaga ma sõita ei luba. Ratas on selline, millega saab ringi rallida veel ka 5-aastane kratt. Nii et natuke nagu aega on selle va harjumisega. Loodame parimat :)

Lisa kommentaar

