Katki


Kõik laguneb ja rahakotis puhub tuuu-uuuul! Ega enam ei saa siin mõelda, et “Ooo! Ma olen Preiliga 3-aastat kodus. Põnn vajab 3 esimest aastat vaid ema ja punkt!” (või noh, hüüumärk). Söögirahaga meil probleeme pole, aga…. No söögirahaga on selles mõttes siiski kriminaalne lugu, et toidule kulub seda va kõlisevat liiga palju. Ma ilmselgelt olen rõve õgard. Võibolla need, kes mind näinud, ei usuks, aga tegelikult… Hooo! Ma söön nagu loom :D st palju. Otsustasin vähem sööma hakata. Vaatab, mis saab.

Kusjuures, ma söön valesid asju… Hoian kõik parema kraami, näiteks marjad, Preilile. Selline asi tuleb ära lõpetada. Mitte marjade Preilile andmine, vaid enda neist täiesti ilma jätmine. Mis tähendab linnas olles, üllatus-üllatus!, automaatselt toiduarve kasvamist. Hetkel katsetame toidu kojutellimise teenust. Ehk säästame aega ja raha. Värske kraam tuleb mul muidugi ikkagi jooksvalt turult osta.

Muidugi on palgatöö tegemine (lisaks söögiraha teenimisele) ka puhtalt vaimse hääolu huvides üsnagi tervitatav igapäevarutiini osa. Minu meelest. Esineb erandeid, ilmselt. Nagu ikka. On emasid, kes paistavad silma tohutu altruismiga. Pühenduvad jäägitult vaid lastele, seda suure kire ning andumusega. Kehv lugu, aga mina nende hulka ei kuulu. Mul on häääädasti vaja oma aega, oma tegemisi, oma raha. Ma ei taha raha küsida ja ma ei taha põhjendada, miks ostsin näiteks kilo herneid.

Kui nüüd seda lagunemise juttu vähe konkreetsemaks ajada, siis mu mobiilifon annab varsti otsad. Ta kukkus, päris mitu aega tagasi. Ekraaniklaasil tükk väljas. Kui kaua ta sedaviisi hinges suudab püsida, ei tea.

Minu katki-olemise füüsiline ilming tuletab end iga päev parema käe randmes teravalt meelde. Parema käe ranne on kuid (vast juba pikemalt kui pool aastat) järsema liigutuse või intensiivsema ringutuse puhul teravalt valulik. Perearstil käisin mõned kuud tagasi. Tegid pildi, et välistada luu murdu või mõra. Pilt tundus neile viisakas. Luuga nagu võiks kõik korras olla.

Kommentaar tehtud pildi kohta edastati telefonitsi pereõe (või oli see lihtsalt perearstikeskuse administraator?!) poolt, ma ei suvatsenud miskipärast uurida, mis nagu edasi siis saab. Luu terve, aga räigelt valus on ikka, et palun, kirjutage mulle mingid antibiotsid või salvid-kreemid värgid, ma tahan kõike seda kasutada, sest see käsi ajab mind kohati lihtsalt …..! Ja ärge palun tulge mulle rääkima, et käele tuleb rahu anda. Preili on 13kg (pluss-miinus midagi sinna-tänna) ja teda tuleb aeg-ajalt tõsta-vinnata kuhugi kuskilt. Süles kandmine minu meelest ei tee sellele käele midagi, aga tõsted küll. Täiesti ebapädev, puht tunnetuslik, mitte midagi maksev arvamus selline.

Mitme sõnaga – olin rahul, et luuga on kõik korras. See ei hõrene, ei mädane. Tore. Nüüd, taaskord kuid hiljem, tuleb vast siiski uuesti kontakteeruda ja küsida, et mis edasi. Tahaks valuvaba elu.

Puhkuseaeg oli tore aeg, aga see tõi kaasa nö võõrastes voodites magamise. Need voodid olid liiga pehmed :) Mu selg on meie kõvemat tüüpi madratsiga harjunud. Ja palun väga, selg, mis on senini täiesti kenasti vastu pidanud, otsustas poolenisti valusaks minna.

Hetke seisuga hakkab valu, küll aeglaselt, aga siiski, taanduma. Olen oma mõnusal kõval madratsil tagasi, see on kui imerohi.

Kiunu kokkuvõtteks – Preili peab hoidu minema ja mina tööle, mitte et ma mõned head kuud tagasi poleks just oma tööandjale tema viisaka uurimise peale teatanud, et voh, ei tule jah enne kolme aastat tagasi. Ei tea kas peaks nüüd kõrvad lidusse tõmbama, saba jalgevahele vedama ja väikseid korrektuure väljaöeldus tegema. Oh, jah…

P.S. Tuleva nädala menüüs on vegantoit, milles kasutan elus esimest korda maitsepärmi. Mitte et ma plaaniks juustust (mida antud juhul maitsepärm asendab) loobuda, sest see on kallis toiduartikkel. Ei. Lihtsalt vahelduse mõttes. Ärge pabistage, Preilist ei saa nüüd sunniviisiline-vabatahtlik vegan.

Lisa kommentaar

