Päev kajab

Kohvimaitseline e-kiri


Jagasin instastorys pildikesi jäätisekuhjast. Need kes nägid, need teavad, kes ei näinud, panen pildid siia ka :).

Juhtus selline lugu, et Jaan ostis mulle möödunud nädalavahetusel 11 kohvi-koorejäätist Vana-Tallinn, minu lemmikpulgajäätist. Sõin neist ühe ära ja… Midagi oli totaalselt valesti. Ei olnud õige see asi. Kohvimaitset ei olnud, šokolaadikate ei krõmpsunud õigesti. Kõlab võib-olla veidi uhuuult, aga ma lihtsalt olen seda konkreetset sorti söönud kohutavalt palju, nii et ilmselt ka une pealt suudan ära öelda, kas tegu on õige asjaga või mitte.

Tuju langes. Sügavkülmas oli hunnik jäätist, mis ei olnud SEE ÕIGE. Mõtlesin, et palun väga, tegemist on märgiga, konkreetse vihjega universumilt – see hilisõhtune jäätiselakkumine tuleb lõpetada. Vahemärkus: ma tegelikult ei laku jäätist, peaaegu mitte kunagi, ma söön seda, hammastega, närides :)

Koroona, see ajab ju inimesed tigetaks, eks ole. Paneb hulle tempe tegema… No alkojoobes mind küll kunagi autoroolist ei leia (ma ei tea, kas mind üldse enam roolist leiab, sest noh… see on muidugi teine teema hoopis, lähme jäätiste juurde tagasi), aga vot jäätisetootjale kirja kirjutama pani küll. Võib ju mõelda, et õudne, mis inimene sa oled, lähed vinguma, et jäätis (!) ei olnud õige maitsega. No maksid kokku 14 euri ja sente, kah asi, eks ole. Elad üle! Mul käiski umbes sama mõte peast läbi, aga siis kehitasin õlgu ja istusin meili kirjutama. No miks mitte, mida huvitavat (just!), praegusel ajal ikka muud juhtub, kui ise midagi ei tee. Mitte et ma vingumist põnevaks tegevuseks peaks. Mind lihtsalt huvitas, mis saab, kui kirjutan ja annan teada, et jäätisel on vale maitse. Reeglina oleks ma vist olnud liiga laisk, et mingi jäätise pärast jaurama hakata, aga nüüd. Kirjutasin, viisakalt.

Sain tootjalt vastuse. Punktide kaupa oli ära toodud, mida ma edasi pean tegema. Olgu öeldud, ega ma poleks mässama hakanud, kui ostutšekki alles ei oleks olnud.

Saatsin pildid, kirjeldasin maitset, lubasin allesjäänud jäätised neile maitsmiseks hoida. Sain vastuseks, et nad isegi ei oodanud ära minu teist kirja, vaid põrutasid kohe sinna poodi, kust ma need kahtlased jäätised olin ostnud ja testisid ise ära. Minu kiri olevat kõlanud üsna uskumatult. Kogu praakpartii korjati momentaalselt müügilt ära.

Ma ei nimeta teadlikult firma nime, aga eks igaüks saab ise guugeldada :), eriti kui ma veel pildid ka panen. Firma nime ma ei lisa, sest võibolla nad ise ei taha, et sellise looga internetiavarus neid seob. Kuigi minul on konkreetse jäätisetootja kohta öelda vaid positiivseid sõnu. Kirjavahetus oli ülimalt meeldiv ja asjalik. Tegijatel juhtub, selles ei ole midagi ebaharilikku ja taunimisväärset. Kui juhtub, siis tegeletakse ja probleem lahendatakse. Vead on positiivsed asjad, nii toimub õppimine ja areng.

Müüki olid sattunud tooted, mis oleks pidanud minema praaki. Nad vabandasid väga siiralt ja müügijuht isiklikult tõi mulle koju kotitäie jäätistega. Kompensatsiooniks. Ma olin nagu mingi – möh! Mis just juhtus? Ei no, eks ma muidugi lootsin 11 jäätist saada asendatud, aga terve suure kotitäie erinevaid jäätiseid, sealjuures hunnikus minu lemmikuid, nii pulga otsas kui suures karbiversioonis – ei lootnud. Väga kiire, professionaalne, soe ja tõesti meeldiv reageering nii suure tegija poolt.

Jaa, muidugi, ma armastan neid nüüd igavesest ajast igavesti!!!! :) Ja pulgajäätised ruulicoolivad sajaga!!!

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s