Päev kajab

Näojooga ja seinajooga


Kaks postitust järjest! Kuhugi tuleb ristike tõmmata.

Näojooga ja seinajooga on teemad, mis mulle IG kontosse sisse jooksevad konstantselt. Miljon reklaami topituna igale poole kuhu vähegi võimalik. Mu konto on neist reklaamidest umbes!

Kas nad on avaldanud mõju? Peaaegu. Tekkinud on mõte, et pean taastama oma kodused võimlemisminutid.

Näojooga. Ilmselt iga endast lugupidav naispersoon tegeleb oma näo mudimisega. Isegi siis kui ta ütleb, et ei tegele. Ma tõesti ei näe enam varianti, et oleks võimalik näojoogast kuidagi kõrvale ja mööda vaadata. Või siiski? Elate te kuskil teisel planeedil kui mina? Ma mõningaid mudimismeetodeid tean, nii et õhtusel kreemitamisrituaalil saavad need rakendatud.

Nädalaid või lausa kuid tagasi oli saates “Hoomik Anuga” kutsutud kohale kaks Tegijat. Üks neist näojooga kuninganna ja teine ilusüstide suskamise kuninganna (jah, tead küll seda prouat, oled näinud ja kuulnud). Rääkisid, oli huvitav. Näojooga kuninganna näitas harjutust, mida teha kurjusekortsu vastu. Proovisin. Harjutuse eesmärk on lõdvestada lihased, mis kulmu kortsutades pingesse jäävad. Need asuvad kulmude piirkonnas, loogiline, eks ole. Avastasin, et üks neist lihastest on mul täiesti valulik mudides, no ilmselt siis ülipingest. Nüüdseks olen seda nii palju näppinud, et enam mingit valulikku pinget pole, mis muidugi ei tähenda, et oleksin kurjusekortsu vaba. See viimane on mul üldse ebatraditsioonilisel viisil visualiseerunud, mida ilmselt ainult mudimisega ei paranda ja süstidega parandada ei saa, sest… Vahet pole, miks ei saa, aga ei saa. Uurisin.

Lisaks ostsin ühe näojooga videokoolituse. Pool olen läbi vaadanud. Poolt pole veel viitsinud vaadata, aga peaks, sest mingi hetk kaob mul järelvaatamise võimalus. Et siis on mõjunud küll need reklaamid, mis mind peaaegu ära on uputanud seal IG-s. Võimlema pole veel hakanud. Aga rõhk on sõnal VEEL. Tekitan endale ilmselt mingi hetk aja, kus saan võimlemisharjumuse taasluua. Näis muidugi, aga praegu olen kindel, et see aeg tuleb.

Seega. Mõelda vaid, kui nüüd hakkaks IG mind pommitama näiteks reklaamidega keha augustamisest…. Kas ma läheks kaasa ja paneks omale näiteks…..hmmm…. kulmurõnga?!

2 kommentaari “Näojooga ja seinajooga

  1. Näojooga suurim väärtus mu meelest on, et selle ajal ei saa endale toitu luugist sisse vohmida, seega väga hea kaalulangetusele :)

    Tõsisemalt rääkides, eks neid reklaame on mulle ka kõvasti ette pressinud, vaatasin kunagi mõne videoõpetuse ka ära, aga lõpuni mind ei veennud see värk ja kopikat nad minult pole seni kätte saanud. Ma usun, et natuke mudimist ja muljumist on alati ja igale kehaosale hea, suurema esteetilise kasuteguri osas olen kõhklev. A ma muidugi vana skeptik ka :)

    1. Minult sai too naine kopika, kes oli Anu saates. Ma välismaiseid linke ei julge klõpsata, veel vähem neile kuhugi raha saata 🙂 Ja nagu nüüd näha, ma ei suuda isegi siis, kui olen natuke raha maksnud, õpetusvideot lõpuni vaadata. Aga eks ma ikka püüa ära pingutada.

Lisa kommentaar